سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۲ پروژه اولویت دار آبرسانی در استان سمنان اجرا می‌شود

معاون عمرانی استاندار سمنان گفت: دو پروژه اولویت‌دار آب‌رسانی در روستاهای کوه زر دامغان و همچنین کالپوش میامی، تا قبل از تابستان سال جاری اجرایی خواهند شد.

حمیدی، با اشاره به کمبود شدید آب در استان سمنان به خصوص بروز بحران کم آبی در شهرستان‌های شاهرود و سمنان، تاکید کرد: استاندار سمنان از طریق راهکارهای کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت به دنبال رفع مشکلات کم آبی است.

وی با بیان اینکه کمبود آب در استان سمنان از طریق حفر چاه‌های جدید به صورت کوتاه مدت دنبال می‌شود، تاکید کرد: سه چاه در شهر سمنان و سه چاه نیز در شهر شاهرود حفر شده تا بتوانیم شاهد کاهش تنش آبی در این دو شهر پرجمعیت استان سمنان باشیم.

معاون عمرانی استاندار سمنان با بیان اینکه در زمره راهکارهای میان مدت ما در استان اصلاح شبکه‌های فرسوده است، گفت: این اقدام برای جلوگیری از هدر رفت آب ارزشمند استان به صورت جدی در دستور کار قرار دارد.

حمیدی همچنین از اجرای طرح‌های آبرسانی روستایی نیز در استان سمنان خبر داد و گفت: مهمترین پروژه‌هایی که باید تا تابستان به اتمام برسد کوه زر در سر کویر دامغان و همچنین آبرسانی روستاهای کالپوش که با کاهش شدید آب مواجه هستند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.