سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وجود ۸۱ هزار بازنشسته و مستمری بگیر تأمین اجتماعی در کرمانشاه

رئیس کانون بازنشستگان تأمین اجتماعی استان کرمانشاه با تاکید بر وجود ۸۱ هزار بازنشسته و مستمری بگیر تأمین اجتماعی، گفت : ۲۶۱ هزار نفر بیمه شدگان اصلی تأمین اجتماعی کرمانشاه هستند.

اکبری رئیس کانون بازنشستگان تأمین اجتماعی استان کرمانشاه گفت : اگر رقم واقعی بیکاری در استان کرمانشاه اعلام شود باید نسبت به آن نگران بوده و برای آن اقدامات جدی صورت گیرد.

رئیس کانون بازنشستگان تأمین اجتماعی استان کرمانشاه علاوه بر توجه به بخش درمان بازنشستگان، خواستار شد: پرداخت حق منطقه جنگی برای ۶ استان در نظر گرفته شده که در این بین در اجرا کردن آن نباید تبعیضی بین بازنشستگان لشکری و کشوری و بازنشستگان تأمین اجتماعی لحاظ شود.

مختار داوودی رئیس کانون انجمن‌های صنفی و کارگری استان کرمانشاه گفت: با وجود اینکه دستمزد کارگران ۲۷ درصد افزایش داشته، اما این افزایش زمانی راهگشا خواهد بود که افزایش تورم و قیمت در ابعاد دیگر معیشتی نداشته باشیم با این حال این میزان از حقوق کارگران پاسخگوی نیاز‌های زندگی معیشتی کارگران نبوده و تنها تأمین کننده ۹ روز از زندگی خواهد بود.

وی با اشاره به حقوق پایین رانندگان کرمانشاهی اشاره کرد و گفت: حقوق نهایتاً ۶ میلیون تومانی رانندگان به گونه‌ای است که توان پرداخت بیمه ۲ میلیون تومانی را نداشته و قطع شدن بیمه تأمین اجتماعی این قشر بسیار نگران کننده بوده و اثرات نامطلوبی خواهد داشت.

وی مطرح کرد: پیش‌تر باید نگران مهاجرت مغز‌ها باشیم، اما امروز مهاجرت کارگران به ویژه رانندگان باید توجه قرار داد چرا که در کشور‌های حاشیه خلیج فارس با دستمزد بالا شرایط مناسبی برای رانندگان فراهم می‌آورد و موقعیت را برای مهاجرت این قشر از جامعه ایجاد خواهد کرد .

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.