سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اشتغال به کار بیشتر از نیمی از زندانیان استان سمنان

رئیس کل دادگستری استان سمنان همزمان با روز کارگر از اشتغال به کار ۵۵ درصدی محکومین قضایی در مشاغل داخل و خارج زندان خبر داد.

محمدجعفر عبداللهی رئیس کل دادگستری استان سمنان گفت: با اقدامات قضایی در مجموع یک هزار و ۱۲۷ نفر از محکومین کیفری در داخل و خارج زندان‌ها به چرخه تولید اضافه شدند.

وی بیان کرد: مباحث و مطالبات خاصی در واحد‌های صنعتی مطرح و مشکلات مرتبط با دستگاه قضا به‌منظور تسریع در حل آن‌ها بررسی شده است.

رئیس کل دادگستری استان سمنان مشکل واحد پلی اتیلن را سرمایه در گردش و تاخیر در احداث بنا در زمین شهرک صنعتی عنوان و اظهار کرد: این واحد، زمینی در شهرک صنعتی سمنان دارد که قرارداد حق انتفاع آن بخاطر تاخیر در احداث بنا در حال فسخ می‌باشد.

وی ادامه داد: دستگاه قضایی استان سمنان در راستای شعار سال مهار تورم، رشد تولید گام برمی‌دارد.

عبداللهی با اشاره به اقدامات دستگاه قضا به‌منظور رونق تولید و توسعه اقتصادی استان سمنان، تصریح کرد: در سال گذشته، ۴۲ واحد صنعتی تولیدی به کمک دستگاه قضایی به چرخه تولید بازگشت.

وی ادامه داد: با حمایت دستگاه قضایی اشتغال ۶ هزار و ۵۶۵ نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم در واحد‌های تولیدی، صنعتی و دانش‌بنیان استان سمنان مشغول فعالیت شدند.

رئیس کل دادگستری استان سمنان با بیان اینکه استان صنعتی و نیازمند نیروی انسانی است، افزود: تاکنون ۱۴۰ نفر از محکومین کیفری که امکان خروج از زندان‌ها را داشتند، در کارخانجات استان مشغول کار شدند.

به گفته وی، با اقدامات قضایی در مجموع یک هزار و ۱۲۷ نفر از محکومین کیفری در داخل و خارج زندان‌ها به چرخه تولید اضافه شده که ۵۵ درصد محکومین را شامل می‌شود.

رئیس کل دادگستری استان سمنان یادآور شد: محکومان شاغل در سال گذشته نسبت به سال ۱۴۰۰، هفت درصد افزایش داشته است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.