سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشاورزان استان قزوین از هرگونه افزایش کشت بهاره و تابستانه خودداری کنند

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: کشاورزان این استان با توجه به محدودیت منابع آبی و سهمیه از پیش تعیین شده از هرگونه افزایش بهاره و تابستانه خودداری کنند.

علی راه انجام معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان در کمیته مصرف بهینه آب کشاورزی در سازمان جهاد کشاورزی گفت: هیچ گونه آب مازاد بر سهمیه برای کشت‌های موجود تخصیص نیافته و همچنین تا اعلام میزان تخصیص آب تابستانه از هرگونه برنامه ریزی برای کشت بهاره و تابستانه خودداری شود.

وی اضافه کرد: تمامی کشاورزان باید با عنایت به وضعیت آب موجود در سد طالقان و لزوم کشت و کار طبق طرح‌های کشت صادره و سطوح قابل کشت که سالانه بر اساس میزان آب موجود تعیین میشود اقدام کنند.

در ادامه این نشست با حضور معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی و معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه‌ای و سایر مدیران این دو دستگاه و اعضاء هیات مدیره تعاونی آب بران، آخرین وضعیت آب در شبکه آبیاری طالقان تشریح و مسائل و مشکلات توزیع آب و درخواست‌های کشاورزان بررسی و تصمیمات لازم بمنظور ادامه روند و بهره برداری بهینه از آن اتخاذ شد.

در پایان این نشست بر همکاری مشترک دو دستگاه و تعاونی آب بران بمنظور هم افزایی و وحدت رویه در انجام امور تاکید و با توجه به تفکیک وظایف صورت گرفته مقرر شد تا پیگیری‌های لازم برای حصول نتیجه توسط طرفین صورت پذیرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.