سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نصب مجسمه نظامی گنجوی و آرش کمانگیر در سطح شهر تهران 

 مدیر عامل سازمان زیباسازی شهر تهران گفت:به زودی دو مجسمه دیگر تحت عنوان نظامی گنجوی و آرش کمانگیر در سطح شهر تهران نصب خواهند شد.

صیادى درخصوص احداث میدانگاه سعدی و نصب بزرگترین مجسمه برنزی در این محل تصریح کرد: این محل در گذشته تبدیل به نقطه‌ای از دست رفته و محلی برای آسیب‌های اجتماعی شده بود و در این محدوده نیز شاهد پارک خودرو‌ها بودیم که در این دوره از مدیریت شهری با اقدامات سازمان زیباسازی اقدامات لازم جهت احداث میدانگاه سعدی و نصب بزرگترین مجسمه برنزی در پایتخت اقدام شد.

وی افزود: توجه به مفاخر ملی و تاریخی از رویکرد‌های سازمان زیباسازی محسوب می‌شود و در همین ارتباط در طی ماه‌های گذشته و در این دوره از مدیریت شهری آثار حجمی و المان‌های متعددی در سطح شهر تهران برای نشان دادن چهره‌های ملی و مفاخر نصب شده است.

مدیر عامل سازمان زیباسازی شهر تهران با اشاره به رویکرد شهردار تهران در این حوزه گفت: در این زمینه نیز حمایت شورا و شهرداری را داریم و ان‌شاءالله به زودی دو مجسمه دیگر تحت عنوان نظامی گنجوی و آرش کمانگیر در سطح شهر تهران نصب خواهند شد.

صیادی در خصوص آخرین وضعیت احیاء و بازسازی میدان حسن‌آباد، افزود: در این زمینه نیز سازمان زیباسازی به وظیفه خود عمل کرده و یک اختلاف سلیقه‌ای بوده که پس از رفع آن مجددا فعالیت در این میدان ادامه خواهد داشت.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.