سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نامگذاری خیابانی به نام سازش در کرمانشاه

با پیشنهاد مرکز توسعه حل اختلاف استان کرمانشاه به شهرداری شهرستان کرمانشاه خیابانی در کرمانشاه به نام «سازش» نامگذاری شد.

با پیشنهاد مرکز توسعه حل اختلاف استان کرمانشاه به شهرداری شهرستان کرمانشاه خیابان اداره تعزیرات حکومتی واقع در سی متری دوم جنب مرکز توسعه حل اختلاف به خیابان «سازش» نامگذاری شد.

در این راستا با حضور معاونت شهرداری منطقه یک و ریاست مرکز توسعه حل اختلاف استان کرمانشاه خیابان به نام «سازش» نامگذاری و تابلوی آن نصب شد.

منوچهر فتاحی، رئیس مرکز توسعه حل اختلاف استان کرمانشاه ضمن قدردانی از همکاری شهرداری، این امر را در جهت اهمیت موضوع صلح و سازش در جامعه عنوان کرد و گفت: در تلاش هستیم که با استفاده از تمام ظرفیت‌های موجود در استان از جمله ستاد صبر، شعب شورا‌های حل اختلاف، استفاده از ظرفیت بزرگان و متنفذین گفتمان رایج در خصوص دعوای به گفتمان سازش تبدیل شود.

وی با اشاره به مختومه شدن پرونده ۲۴ قتل عمد در کرمانشاه با سازش طرفین در سالی که گذشت، افزود: سال گذشته ۲۴ فقره پرونده قتل عمد منتهی به سازش شده که در مقایسه با سال قبل از آن (۱۴۰۰) که ۱۸ فقره بوده، رشد ۲۵ درصدی سازش در پرونده‌های قتل عمدی در استان را داشتیم، ان شاءالله امسال این رویه را به نحو بهتری ادامه خواهیم داد .

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.