سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تحقق ۱۰۶ درصدی درآمد‌های مصوب استان

رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان شرقی از تحقق ۱۰۶ درصدی درآمد‌های مصوب استان در سال گذشته خبر داد و گفت: درآمد‌های مصوب استان در سال گذشته نسبت به سال ۱۴۰۰حدود ۷۵ درصد رشد داشته است.

فرشکاران گفت: در این مدت سعی داشتیم در شاخص‌های کلان استان تاثیرات مثبت ایجاد کنیم تا در اقتصاد استان و زندگی احاد مردم تاثیر خوبی داشته باشد، درسال گذشته در سایه تلاش  مسئولان استان سعی شد در تامین اعتبارات موفق باشیم.

 
او همچنین تعداد پروژه‌های احداثی و توسعه‌ای استان را ۴۵۸پروژه عنوان کرد و افزود:اولویت ما این بوده که پروژه‌های نیمه تمام با پیشرفت فیزیکی بالا تخصیص کاملی بگیرند تا این پروژه‌ها با میانگین طول عمر هشت سال به سرانجام برسند.

او اضافه کرد: در مورد اعتبارات سفر نیز در چندین مرحله اعتبارات دریافت کردیم، ۱۷۵ پروژه در سفر ریاست جمهوری تعریف شده بود که اکثرا پروژه‌های ملی بود و کل اعتبارات مصوب سفر ۱۹/۴۵۰ هزار میلیارد تومان بسته شد که عمده سهم ان ۱۰ هزار میلیارد تومان تعهدات سازمان در دوره سه ساله (۱۴۰۱ الی۱۴۰۳) بود.

فرشکاران در خصوص مولد سازی دارایی‌های مازاد دولت در استان گفت: اخذ مجوز برای فروش اموال و مولد سازی دارایی‌های مازاد دولت بحث دیگری بود که ۳ هزار میلیارد تومان برای تنها دانشگاه علوم پزشکی بود.

او در بخش پایانی سخنان خود افزود: در بخش خصوصی پتانسیل بالایی داریم و برای رشد اعتقاد داریم صنایع مادر استان می‌توانند با خوشه سازی، سایر صنایع زیر دستی را راه اندازی کرده و بازار ایجادکنند و به آینده نیز امیدوار شوند و برای اقتصاد استان تحرک ایجاد شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.