سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آموزش امدادی به ۳۶ هزار نفر در چهارمحال و بختیاری

۳۶ هزار نفر در سال گذشته از آموزش‌های امدادی هلال احمر چهارمحال بختیاری بهره‌مند شدند.

مسعود مثنوی مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر چهارمحال و بختیاری از آموزش‌های امدادی هلال احمر به ۳۶ هزار نفر در استان خبر داد.

وی گفت: این جمعیت برای افزایش سطح توان امدادگران و داوطلبان این جمعیت و سایر اقشار مردم آموزش‌های مختلف امدادی کمک‌های اولیه، آموزش‌های پایه و تخصصی را سالانه مبنی بر نیاز محله‌ها و افراد مختلف ارائه می‌کند تا در مواقع بحرانی و ضروری بتوان از ظرفیت افراد آموزش دیده به خوبی استفاده کرد.

مثنوی از برگزاری آموزش‌های تخصصی ویژه امدادگران این جمعیت و برگزاری مانور‌های لحظه صفر برای آماده کردن امدادگران خبر داد و اضافه کرد: برای آموزش همگانی هم ۳۵ برنامه ۱۸۰ دقیقه رادیویی و تلویزیونی تهیه شده است.


بیشتر بخوانید


وی با اشاره به ارائه آموزش در قالب طرح‌های مختلف برای دانش‌آموزان، دانشجویان و سایر اقشار ازجمله کارگران، کارکنان و طلاب ادامه داد: طرح دادرس و همتا با همکاری آموزش وپرورش در مدارس استان در دست اجراست که طرح همتا در ۱۰ مدرسه در حال اجراست و ۱۳هزاردانش‌آموز آموزش‌های کمک‌های اولیه را فرا می‌گیرند.

مثنوی با تاکید بر اینکه فعالیت‌های جمعیت هلال احمر مختص امدادرسانی در حوادث نیست افزود: این جمعیت در بخش‌های مختلف آموزشی، امدادی، بهداشتی و فرهنگی فعالیت‌های مختلف را دستور کار دارد.

وی گفت: هم‌اکنون ۲۲ پایگاه امدادی ثابت در استان فعال است که یک هزار امدادگر دارای درجه امدادی در این پایگاه‌ها آماده خدمات رسانی هستند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.