سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون اجرایی رئیس جمهور:

برکناری مدیران ضعیف در استان‌ها ادامه خواهد داشت

منصوری از برکناری مدیران ضعیف و انتصاب مدیران تازه نفس و انقلابی در استان‌ها خبر داد.

 محسن منصوری، معاون اجرایی رئیس جمهور گفت: رسیدگی به مشکلات مردم، بازدید و افتتاح و ارزیابی روند اجرایی پروژه‌های عمرانی و ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی از جمله اهداف سفر‌های استانی است.

‌وی با اشاره به برگزاری نشست‌های کارشناسی قبل از هر سفر استانی، عنوان کرد: عملکرد مدیران اجرایی از ۵ مسیر بررسی و ارزیابی و بعد با نماینده عالی دولت طرح موضوع می‌شود و بعد با دستگاه‌های نظارتی، معتمدان و دلسوزان دولت مشورت کرده و در نهایت به جمع‌بندی می‌رسیم.

منصوری با اشاره به ضرورت استفاده از نیرو‌های تازه نفس و انقلابی، افزود: در حوزه‌های مختلف اعم از حوزه ستادی استاندار، فرمانداری‌ها و دستگاه‌های اجرایی به جمع‌بندی‌هایی رسیده‌ایم و بدون شک تغییرات لازم انجام می‌شود که این حابجایی‌ها زمان زیادی طول نمی‌کشد.

منصوری گفت: تاکنون سه هزار میلیارد تومان اعتبار از محل سفر نخست رئیس جمهور به کهگیلویه و بویراحمد به طرح‌های عمرانی اختصاص یافته و یکهزار و ۵۰۰ میلیارد تومان نیز تسهیلات بانکی از محل این سفر تحقق یافته است.

وی بیان کرد: این اعتبار برای توسعه زیرساخت‌های زندگی مردم در بخش‌های مختلف و اجرای طرح‌های اقتصادی اختصاص یافته است.

سفر پر خیر و برکت آیت الله ابراهیم رئیسی به کهگیلویه و بویراحمد در مهر ماه سال گذشته ۲۱۷ مصوبه در پی داشت که به گفته استاندار استان این مصوبات از سال گذشته تاکنون روند اجرایی خوبی داشته و ضربآهنگ رشد توسعه اقتصادی و عمرانی و دیگر عرصه‌ها در استان را تند کرده است.

کل اعتبارات زیرساختی سفر رئیس جمهور به استان بدون تسهیلات و یا ارزی برای پتروشیمی‌ها (پتروشیمی گچساران و دهدشت و شرکت نفت و گاز گچساران برای توسعه میادین نفتی و تغییر در وضعیت برداشت چاه‌های نفت و گاز) برای تغییردر وضعیت راه ها، جاده ها، آب آشامیدنی و ... هفت هزار و ۱۲۶ میلیارد تومان اعلام شد.

معاون اجرایی رئیس جمهور تاکید کرد:دولت متعهد به انجام برنامه‌های پیش بینی شده در سفر‌های استانی و وعده‌های خود است.

منصوری عنوان کرد:عملکرد مسئولان استانی در کهگیلویه و بویراحمد هم از نظر جذب اعتبارات و هم از نقطه نظر مدیریتی مطلوب بوده و تلاش‌های آنان جای قدردانی دارد.

منصوری ابراز کرد: تلاش برای تکمیل طرح‌های بزرگی مانند سد چم شیر و کارخانه پترشیمی گچساران که پس از نزدیک به ۲ دهه امسال بهره برداری کامل می‌شوند نشانگر ثمربخش بودن اقدام‌های مسئولان استان در دولت سیزدهم بوده است.

منصوری بیان کرد: تکمیل این طرح‌ها افزون بر رونق تولید می‌تواند زمینه ساز ایجاد فرصت‌های شغلی جدید از ارمغان‌های این طرح هاست.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.