سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای ۹۰ کیلومتر خط کشی در سطح معابر منطقه یک شهرداری

شهردار منطقه یک کرمانشاه، از اجرای ۹۰ کیلومتر خط کشی در سطح معابر این منطقه خبر داد و گفت : جوانان از دور دور‌های شبانه پرهیز کنند.

عادل سلیمانی شهردار منطقه یک کرمانشاه گفت : پس از آسفالت گسترده معابر در سطح منطقه یک و نیاز به خط کشی، اداره ترافیک منطقه بصورت کاملا تخصصی نسبت به خط کشی اقدام کرده است.

وی افزود: درب بیمارستان ها، مدارس، ایستگاه آتش نشانی و تقاطع‌ها به میزان ۲ هزار مترمربع خط کشی دو جزئی صورت گرفته است.

شهردار منطقه یک کلانشهر کرمانشاه، میزان خط کشی معابر را ۹۰ کیلومتر اعلام و تصریح کرد: خط کشی محوری در خیابان‌های آل آقا، برق و نسترن و بلوار‌های اجاقی، ارشاد، شهید بهشتی و... به اتمام رسیده و بخش کم دیگری که مانده است ظرف ده روز آینده به پایان می‌رسد. 

سلیمانی با اشاره به اصلاح هندسی بلوار اجاقی و بلوار شهید بهشتی برای کاهش ترافیک میدان سپاه ادامه داد: ۱۲۰۰ عدد استوانه ایمنی، ۵۰ عدد کاشن تاک و ۲ هزار عدد گل میخ جدا کننده در سطح منطقه یک نصب شده است. 

وی با بیان اینکه اقدامات حوزه ترافیکی منطقه باعث رضایت شهروندان و تقدیر رئیس پلیس راهور بوده است گفت: عملیات تقاطع خرم_وحدت با نصب چراغ‌های راهنمایی به اتمام رسیده است. 

شهردار منطقه یک کرمانشاه با اشاره به نصب تابلو‌های انتظامی، معابر، ترافیکی و... در این منطقه، بیان کرد: اداره ترافیک منطقه یک درحال شناسایی مشکلات ترافیکی، برنامه ریزی و اجرای عملیات کاهش ترافیک در سطح این منطقه است. 

سلیمانی، دور دور‌های شبانه و غیرضروری در محدوده خیابان برق، نوبهار و سی متری را یکی از عوامل ترافیکی این منطقه دانست و از شهروندان بخصوص جوانان درخواست کرد که همکاری لازم با مجموعه مدیریت شهری و پلیس راهور را برای کاهش بار ترافیک داشته باشند .

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.