معاون فرهنگی اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه از ارائه خدمات مشاوره‌ای به بیش از ۱۷ هزار نفر از شهروندان کرمانشاهی خبر داد.

محمدرضا یاری معاون فرهنگی اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه با تبریک روز مشاوره به اهم اقدامات صورت گرفته مرکز مشاوره و مددکاری معاونت فرهنگی اجتماعی کرمانشاه در سال گذشته پرداخت و گفت : یکی از این اقدامات برگزاری جلسات مشاوره فعال در مناطق و محلات آسیب‌زا و پرخطر به منظور پیشگیری و کاهش آسیب‌های اجتماعی در جامعه به خصوص محلات آسیب زا بوده که در این راستا ۴۲۹ جلسه تشکیل و ۱۱ هزار و ۷۸ نفر آموزش‌های لازم را فرا گرفتند.

وی ادامه داد: یکی دیگر از اقدامات صورت گرفته برگزاری ۲۹۸ جلسه تعاملی با سازمان‌ها و نهاد‌های دولتی و غیردولتی در راستای انجام مأموریت‌های انتظامی بوده است.

معاون فرهنگی اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه افزود: انتشار ۸۸۴ پیام بهداشت روان، ۵۶ تراکت و ۶۴ بروشور در فضای مجازی، ارائه ۱۷۷ مقاله در سایت‌های خبری و نشریات و حضور فرمانده، مدیران و کارشناسان انتظامی استان در ۷۳ برنامه رادیویی و تلویزیونی به منظور ارتقا سطح آگاهی شهروندان و کاهش آسیب‌های اجتماعی در جامعه از دیگر اقدامات انجام گرفته بوده است.

یاری تصریح کرد: در راستای توسعه و تقویت زیرساخت‌های عمومی و تخصصی مشاوره و مددکاری و همچنین ارتقا سطح دانش علمی مشاوران و مددکاران یک جلد کتاب با عنوان «سایه خاکستری خشونت» بر گفته از اطلس آسیب‌های روانی- اجتماعی استان به رشته تحریر درآمده است .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.