سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رییس‌جمهور دستور داد؛

نیرو‌های امنیتی و انتظامی علل وقوع حادثه شهادت آیت‌الله سلیمانی را شناسایی کنند

رئیس جمهور در پیامی شهادت آیت‌الله عباسعلی سلیمانی نماینده خبرگان رهبری در استان سیستان و بلوچستان در حادثه تیراندازی در بابلسر را تسلیت گفت.

سید ابراهیم رئیسی در پیامی با تسلیت شهادت آیت‌الله عباسعلی سلیمانی نماینده خبرگان رهبری در استان سیستان و بلوچستان، تصریح کرد: لازم است نیرو‌های امنیتی و انتظامی هر چه سریع‌تر نسبت به علل وقوع حادثه و همچنین شناسایی انگیزه احتمالی عامل یا عاملان این اتفاق اقدام کنند.

متن پیام سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری اسلامی ایران به شرح زیر است: «بسم الله الرحمن الرحیم. انا لله و انا الیه راجعون. شهادت عالم ربانی آیت‌الله عباسعلی سلیمانی نماینده خبرگان رهبری در استان سیستان و بلوچستان در حادثه تیراندازی در بابلسر، موجب تأثر و تألم فراوان شد.

اینجانب با ابراز همدردی، شهادت این روحانی ارجمند را به بیت مکرم و علمای اعلام و دانشگاهیان و مردم شهیدپرور استان مازندران تسلیت می‌گویم و از خداوند بزرگ برای آن مرحوم علو درجات و برای عموم بازماندگان ایشان صبر و سلامت مسألت دارم.

لازم است نیرو‌های امنیتی و انتظامی هر چه سریع‌تر نسبت به علل وقوع حادثه و همچنین شناسایی انگیزه احتمالی عامل یا عاملان اقدام کنند.»

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۷:۲۲ ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۲
لطفا نامه بنویسید تورم و بیکاری هم کنترل بشه و دنبال دزدها و اختلاس گرها هم برن و پیگیری کنن
ناشناس
۱۷:۲۱ ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۲
آقای رئیسی علتش بی‌عدالتی، رانت، فشار اقتصادی و......
که متاسفانه مردم رو عصی و روانی کرده!!!