سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف ۱۳۰ میلیارد ریال اموال مسروقه طی فروردین ماه

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کشف ۱۳۰ میلیارد ریال اموال مسروقه طی فروردین ماه امسال با تلاش ماموران پلیس و در راستای اجرای طرح‌های مقابله با سرقت خبر داد.

علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت : یکی از اولویت‌های مهم پلیس در سال جاری مبارزه با سرقت به عنوان یکی از اصلی‌ترین مطالبات مردمی و عوامل ناامن کننده در جامعه است.

وی خاطرنشان کرد: در همین راستا طی فروردین امسال ۱۴ باند سرقت منهدم و ۳۸ سارق و ۶ مالخر نیز دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به کشف بالغ بر ۳۰۰ فقره سرقت از سارقان دستگیر شده، تصریح کرد: ارزش سرقت‌های کشف شده به بیش از ۱۳۰ میلیارد ریال می‌رسد.

جاویدان بیان کرد: در فروردین امسال نیز هشت دستگاه خودرو و ۲ دستگاه موتورسیکلت که سارقان برای سرقت از آن‌ها استفاده می‌کردند توقیف و روانه پارکینگ شدند.

وی گفت: یکی از برنامه‌هایی که امسال برای مقابله با سرقت داریم استفاده از تمامی ظرفیت‌های پلیس است که در همین راستا از توان و ظرفیت یگان ویژه هم استفاده کرده‌ایم.

جاویدان از اجرای ۷۴ طرح مقابله‌ای با سارقان در سال گذشته خبر داد و افزود: در این راستا ۱۶۲ باند سرقت متلاشی شد.

رئیس پلیس کرمانشاه با اشاره به دستگیری ۲۵ نفر از سارقان حرفه‌ای و خطرناک که سوابق متعدد در سرقت‌های خشن و مسلحانه داشته‌اند، افزود: از این افراد بالغ بر ۲۸۰ فقره سرقت‌های مهم نظیر منزل و مغازه و هشت قبضه اسلحه کشف شد.

وی با اشاره به کشف تعداد زیادی اموال مسروقه و تحویل به صاحبانشان، گفت: پلیس با همه توان به مقابله با سارقان خواهد پرداخت و اجازه نمی‌دهیم کرمانشاه که یکی از امن‌ترین استان‌های کشور است جولانگاه افراد سارق و مجرم شود .

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.