سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای طرح مقابله با کشف حجاب در آذربایجان شرقی

 فرمانده انتظامی استان آذربایجان شرقی گفت: طرح مقابله با کشف حجاب همزمان با سراسر کشور از ۲۶ فروردین امسال شروع شده و در حال اجرا می‌باشد.

سردار عبدی اظهار کرد: برای حفظ ارزش‌ها و تقویت سلامت روانی جامعه پلیس استان آذربایجان شرقی بر اساس قانون طرح مقابله با کشف حجاب را در دستور کار خود قرار داده است.

وی افزود: از معدود کسانی که با بی‌توجهی سیمای اخلاقی جامعه را خدشه دار می‌کنند انتظار می‌رود ضمن رعایت دقیق قانون و هنجار‌های جامعه به حقوق سایر افراد احترام گذاشته و از رفتار‌هایی که سیمای معنوی جامعه را لکه دار می‌نماید پرهیز کنند.

فرمانده انتظامی استان  آذربایجان شرقی  با اشاره به نتایج اجرای این طرح در استان بیان کرد: تاکنون به مالکان چند صد دستگاه خودروی سواری که در آن‌ها کشف حجاب مشاهده شده پیامک ارسال شده است که بیش از ۹۰ درصد آن‌ها تمکین کردند و به تذکر پلیس توجه کردند اما ۹ دستگاه خودرو که به تذکرات پیامکی توجهی نداشتند به صورت سیستمی توقیف شدند.

وی با بیان اینکه قبل از اجرای طرح جلسات متعددی با متصدیان و نمایندگان صنوف و اماکن عمومی برگزار شد خاطرنشان کرد: همکاری اصناف و رعایت متصدیان واحد‌های صنفی بی نظیر بود که در این خصوص از همه آنان تشکر و قدردانی می‌کنیم.

سردار عبدی به بازدید از بیش از ۱۳۰۰ واحد صنفی در این مدت اشاره کرد و گفت: به صاحبان ۶۵ واحد صنفی پیامک ارسال شد که اکثر آنان تمکین کردند اما فقط هفت واحد صنفی به علت بی توجهی به قانون پلمب شدند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.