سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خط قرمز پلیس فتا، هنجارشکنی در فضای مجازی

رئیس پلیس فتا استان هرمزگان از اجرای طرح عملیاتی در خصوص برخورد با رفتار‌های هنجارشکنانه در فضای مجازی بر اساس مطالبات مردمی و کاربران فضای مجازی خبر داد.

این مقام انتظامی بیان داشت فضای مجازی یکی از تاثیر گذارترین موضوعات بر رفتار طیف‌های مختلف جامعه الخصوص نوجوانان و جوانان است؛ و باتوجه به رفتار‌های هنجارشکنانه تعدادی از افراد سودجو در این فضا که اقدام به تولید محتوای هنجارشکنانه در خصوص اشاعه و ترویج فحشا در فضای مجازی نظیر ترغیب به بی حجابی، تن نمایی، مودلینگ، مبتذل، لایو‌های مستهجن و غیراخلاقی و... می‌نمایند.

او گفت: این پلیس با تشکیل کارگروه عملیاتی رصد با اهداف پیشگیرانه اقدام به شناسایی ۱۷۹ تارنمای مجرمانه که در این استان فعالیت مجرمانه داشته اند شناسایی نموده است و به مراجع قضایی معرفی گردیده اند و تعداد ۱۵ مورد تماس تلفنی جهت تذکر و ۳۱ مورد دعوت و اقدام به تذکر و حذف محتوای مجرمانه نموده است.

سرهنگ بهمنی رئیس پلیس فتا استان هرمزگان در خصوص روند شناسایی این صفحات ابتدا با تذکر تلفنی سپس دعوت و اقدام به تذکر جهت حذف محتوای مجرمانه گوش زد نموده و با توجه به تکرار مجدد احضار و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی می‌گردد.

رئیس پلیس فتای استان درپایان گفت: با توجه به اینکه برخورد با هنجارشکنان فضای مجازی مطالبه عموم خانواده‌ها می‌باشد لذا مطالبه گران عفاف و حجاب از پلیس بی جواب و بدون واکنش نمی‌مانند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.