سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تاکید بر اتحاد بین مسئولان برای حل مشکلات مردم

نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر مسئولان همت کنند، با هم متحد باشند و وظایف خودشان را به درستی انجام دهند بسیاری از مشکلات حل می‌شود.

رحمانی نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی در صحن علنی مجلس شورای اسلامی گفت: نجات کشور در تبعیت محض از فرامین مقام معظم رهبری است، امروز دلسوزترین فرد در کشور و کره زمین برای نجات مردم محروم و مستضعفین مقام معظم رهبری است، دولت و مجلس باید فرمایشات مقام معظم رهبری را در مهار تورم و رشد تولید سرلوحه کار خود قرار دهند.
 
وی اظهار داشت: اگر قرار باشد تولید رونق داشته باشد باید تسهیلات بانکی در اختیار تولید کننده قرار بگیرد در این زمینه بانک‌ها و دولت باید فعالانه عمل کنند.
 
نماینده مردم تاکستان تصریح کرد: بودجه باید عملیاتی شود تبصره ۱۸، سال گذشته عملیاتی نبود بحث مولدسازی حرکت بسیار خوبی است باید تصویب قوانین مرتبط با آن به مجلس واگذار شود.
 
این مقام مسئول گفت: دولت علیرغم اینکه ضعف دارد قوت‌هایی هم دارد، پیوستن کشور به پیمان‌های مهمی، چون شانگهای، حرکت برای عضویت در بریکس این‌ها از ظرفیت‌های خوبی است که جمهوری اسلامی را مقتدر کرده و ارتباط با همسایگان حرکت بسیار خوبی می‌باشد.
 
وی افزود: امروزه تفاوت فاحش پرداختی در بیمارستان‌های خصوصی نسبت به بیمارستان‌های دولتی کمر عده ایی از مردم محروم و مستضعف را شکسته است.
 
 رحمانی اظهار داشت: پزشکان متخصص در رشته‌های جراحی تمایلی به کار در بیمارستان دولتی ندارند دولت و وزارت بهداشت و کمیسیون بهداشت مجلس باید طرحی به مجلس ارائه بدهند که پرداخت‌ها یکسان شود تا مردم مشکلاتشان در این زمینه حل شود به خصوص مناطق محروم و مستضعف در قضیه تامین ۴ میلیون واحد مسکن باید بانک‌ها همکاری لازم داشته باشند. خیلی از متقاضیان توان پرداخت ۴۰ میلیون تومان را ندارند این حرکت خوبی است، ولی بایستی همه در این زمینه فعالانه اقدام کنند.
 
نماینده مردم تاکستان گفت: امروز در هر حال دولت در وسط میدان است، ما هم انتقادات سازنده داشته باشیم و هم پشتیبانی کنیم دولت، مجلس، قوه قضائیه امروز همه در یک کشتی هستند ما می‌توانیم مشکلات کشور را حل کنیم.
 
وی تاکید کرد، هر کس خوب کار کند مشکلات مردم حل می‌شود. ما همه باید به این دولت کمک کنیم، البته اعتراضات را هم باید بگوییم ما اول نظام، رهبری، مردم و بعد مسئولان را می‌خواهیم، هر مسئولی ضعیف است خودش جای خودش را ترک و به فرد دیگری واگذار کند.
 
نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی در ادامه از وزیر نیرو تشکر کرد و گفت: بحث ۱۴ شهر و ۱۹۴ روستا آبرسانی باید در اولین فرصت شروع شود، استان قزوین به شدت با کمبود آب مواجه است، سد نهب و سد بالاخانلو باید کارشان با فوریت انجام شود.
 
رحمانی افزود: تامین پزشک برای بیمارستان‌های تاکستان و بوئین زهرا، توزیع عادلانه سفر مقام معظم رهبری و ریاست جمهوری باید دقیق و درست انجام شود.
 
این مقام مسئول اظهار داشت: منطقه ویژه اقتصادی شهرستان تاکستان ۲۰ سال از تصویب آن می‌گذرد از دولت و استاندار قزوین درخواست دارم در این زمینه فعالانه اقدام کند.
 
وی همچنین از سازمان اوقاف خواست مشکل موقوفه بودن منازل و اراضی کشاورزی را برای همیشه حل کند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.