سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استفاده از اراضی آزاد شده در طرح‌های ویلایی سازی

سرپرست سازمان ملی زمین و مسکن گفت: سرپرست سازمان ملی زمین و مسکن گفت: بیش از ۲ هزار و ۱۹۰ هکتار اراضی دولتی توسط یگان حفاظت آزاد سازی شده که در طرح های ویلایی مورد استفاده قرار می گیرند.

 ارسلان مالکی گفت: یگان حفاظت در ۱۲ ماه سال گذشته امسال موفق به رفع تعرض فوری از ۲ هزار و ۱۹۰ هکتار زمین دولتی شد.

به گفته سرپرست سازمان ملی زمین و مسکن، در طول ۱۲ ماه سال گذشته یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن به رفع تعرض فوری از ۵ هزار و ۶۲۳ مورد زمین خواری اقدام کرده و مساحت اراضی رفع تعرض شده ۲ هزار و ۱۹۰ هکتار و ارزش ریالی این اراضی بیش از ۴۰ هزار میلیارد تومان است.

سرپرست سازمان ملی زمین و مسکن ادامه داد: یگان حفاظت در سال گذشته ۴۸۱ فقره حکم قطعی رفع تصرف را اجرا کرده‌ است.

مالکی گفت: ۸۳۸ مورد گزارش و تشکیل پرونده قضایی برای متعرضان انجام شده و ۹۱۱ فقره اوراق قضایی نیز در این خصوص ابلاغ شده است.

معاون وزیر راه وشهرسازی با بیان اینکه در صورت داشتن زیر ساخت های مناسب و امکانات از این اراضی در شهرهای مختلف در حوزه واحدهای نهضت ملی مسکن استفاده خواهد شد، گفت: در شهرهای که اراضی به میزان کافی وجود داشته باشد، ساخت واحدهای ویلایی و یک طبقه ها در اولویت قرار خواهد گرفت و در این حوزه هم تاکنون سازمان ملی زمین و مسکن گام های بسیار مهمی برداشته شده است.

او گفت: پیگیری اراضی مازاد دستگاه ها امسال یکی از مهم ترین برنامه های سازمان ملی زمین و مسکن است که از ابتدای در این خصوص اقدامات و پیگیری های بسیار زیادی شده است.

مالکی یادآور شد: در حوزه تامین و ساخت مسکن با توجه به شعار سال تاکنون اقدامات زیادی انجام شده که یکی از این اقدامات آزاد سازی اراضی از دست زمین خواران است که این موضوع را امسال با جدیت بیشتری پیگیری خواهد شد.

معاون وزیر راه وشهرسازی گفت:  یگان حفاظت این سازمان در ایام نوروز امسال موفق به رفع تعرض فوری از ۲۹۲ مورد زمین‌خواری به مساحت حدود ۱۰۰ هکتار زمین دولتی به ارزش ۲هزار و ۳۸۴ میلیارد تومان شد.
 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.