سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار:

دستگاه‌های سیستان و بلوچستان موظفند شرایط استفاده از خلاقیت جوانان را فراهم کنند

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: همه دستگاه‌ها موظفند؛ شرایط استفاده از توان و خلاقیت جوانان را فراهم کنند و با توجه به اقتضائات در بخش های مختلف از این ظرفیت استفاده شوند.

 محمد کرمی در نشست ساماندهی امور جوانان سیستان و بلوچستان اظهارداشت: جوانان باید به صورت میدانی پای کار بیایند و ما مسوولان نیز موظفیم از جوانانی که در کف میدان فعالیت می‌کنند، حمایت کنیم.

وی با بیان اینکه باید تاثیر اقدامات خود را کف میدان ببینیم، افزود: باید گزارش محتوایی حرکت خود را به چشم ببینیم چراکه گزارش دادن و صحبت کردن به تنهایی نتیجه‌ای ندارد.

استاندار سیستان و بلوچستان تصریح کرد: باید با ایجاد صنایع تبدیلی هم زمینه اشتغال جوانان و هم زیرساخت های افزایش صادرات در استان فراهم شود.

وی ادامه داد: باید تولیدات محصولات دانش بنیان در سیستان و بلوچستان گسترش پیدا کند و با تولید محصول ارزش افزوده ایجاد شود.

کرمی با تاکید بر استفاده از ظرفیت‌های مردمی در سیستان و بلوچستان اظهارداشت: اقتصادی موفق است که بخش خصوصی و مردمی در آن فعالیت و سرمایه گذاری کنند.

وی خاطرنشان کرد: در کنار ورزش باید فرهنگ قرآنی را نیز در بین جوانان ترویج کنیم تا همزمان با ساختن جسم ها، اذهان نیز ساخته شود.‌

استاندار سیستان و بلوچستان با تاکید بر اهمیت فضای مجازی و تاثیرگذاری آن در جامعه تصریح کرد: فضای مجازی یک فرصت است که باید به نحو مطلوب از آن استفاده کرده و تهدیدات آن را نیز به فرصت تبدیل کنیم.

وی ادامه داد: سواد رسانه‌ای در جامعه باید افزایش پیدا کند و خانواده ها نیز آموزش های لازم را ببینند.

کرمی تاکید کرد: دشمن امروز تلاش می‌کند با ایجاد یاس و نامیدی جوانان را از کار علمی بازدارد.

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.