سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همت ارتش جمهوری اسلامی ایران برای اجرای طرح‌های محرومیت زدایی در چهارمحال و بختیاری

طرح‌های محرومیت زدایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در استان چهارمحال و بختیاری اجرا می‌شود.

فرمانده قرارگاه محرومیت زدایی و جهادی نیروی زمینی در سفر به چهارمحال و بختیاری گفت: هم اکنون ساخت بیمارستان، تجهیز آشیانه اورژانس هوایی و نصب دستگاه دیجیتال رادیولوژی شلمزار در این استان به همت ٧٥ جهادگر ارتشی صورت گرفته است.

وی افزود:  پروژه آبرسانی روستای گاوتوت ناغان در حال انجام و مقدمات اجرای طرح آبرسانی مجتمع جغدان ناغان نیز در حال پیگیری است.

سرهنگ رحمانی افزود: اهدای سه دستگاه رادیولوژی دیگر به شهرستان‌های اردل و لردگان و کوهرنگ، ساخت ۲ خانه بهداشت در روستای معدن و کاوند، آبرسانی به یکی از روستا‌های لردگان و ساخت خانه بهداشت چناران لردگان از دیگر طرح های محرومیت زدایی ارتش در این استان است.


بیشتر بخوانید


فرمانده قرارگاه محرومیت زدایی و جهادی نیروی زمینی ارتش امروز پیش از خطبه‌های نماز جمعه شهرکرد ٢٩ فروردین و روز ارتش را گرامی داشت و گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران چه در ٨ سال دفاع مقدس و امروز همیشه در کنار مردم بوده و با تقدیم ٤٨ هزار شهید از آب و خاک کشور دفاع کرده است.

سرهنگ رحمانی با اشاره به دلاورمردی‌های فرماندهان و سربازان ارتشی در مبارزه با دشمنان به ویژه رژیم بعث عراق گفت: نمونه بارز این دلاورمردی‌ها شهید دوران بود خلبانی که با هدایت هواپیمای خود به مقر اجلاس سران کشور‌های غیر متعهد‌ها در خاک عراق و انتخاب شهادت بجای زندگی تمام برنامه‌های صدام در آن زمان را برهم زد.

وی گفت:نیرو‌های زمینی، هوایی و دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با حملات گسترده خود به مزدوران عراقی از حریم کشور اسلامی دفاع کردند و امروز رشادت‌های شهدای ارتش زبان زد حتی دشمنان است.

سرهنگ رحمانی گفت: همچنین ارتش ایران از بعد دفاعی، پدافند هوایی، دریایی و توپخانه از قدرتمند‌ترین ارتش‌های دنیا است و امروز در عالی‌ترین سطح خود قرار دارد.

وی گفت: ارتشیان جان برکف امروز با وحدت و همدلی آماده هرگونه جانفشانی برای دفاع از ملت و کشور است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
عبدالهی
۱۳:۴۹ ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۲
امیدوارم مسولان لشکری و کشوری بفکر ساخت پایگاه جدید هوایی ارتش ،همچون در و مرواریدی در دل صدف زاگرس میانی و شهرستان زیبای کوهرنگ بختیاری باشند
بختیاری،جانم فدای کشورم
۱۳:۴۶ ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۲
آفرین و درود بر ارتش قهرمان ما و ارتشیان بزرگوار و خادم ملت
وجود یک پایگاه هوایی مهم و یا هوانیروز در زاگرس مرکزی و استان چهارمحال و بختیاری
و در دل کوهستانهای بلند و سربفلک کشیده اش و در استان سرچشمه کارون و زاینده رود و در این استان بام ایران و لانه عقابان تیز پرواز جای خالیش احساس میشود
زاگرسیان
۱۳:۴۰ ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۲
درود بر ارتش همیشه سرفراز ایران اسلامی