سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تخصیص ۸۰ میلیارد تومان برای بهسازی جاده‌های خوروبیابانک

برای اصلاح وضع نابسامان جاده‌های شهرستان خوروبیابانک، ۸۰ میلیارد تومان اعتبار تخصیص یافته است.

الهام آزاد نماینده مردم نایین و خورو بیابانک با اشاره به بازدید اعضای کمیسیون اصل نود از شهرستان خوروبیابانک، گفت: ۸۰ میلیارد تومان به بهسازی جاده‌ های این شهرستان اختصاص یافت که مناقصه آن برگزار و پیمانکار مشخص شده و به زودی اجرای آن آغاز می‌شود.

او با اشاره به وضع نابسامان تمام جاده‌های خوروبیابانک و مطالبه مردم به ویژه پس از سیل و خرابی جاده‌ها در سال ۹۹ گفت: پس از وقوع آن حادثه همچنان مردم روستا‌های خوروبیابانک و کارگران معدن چاه‌ملک از یک جاده سیل زده تردد می‌کنند.


نماینده مردم نایین و خوروبیابانک افزود: این موضوع از طریق وزارت راه و شهرسازی و شهرداری پیگیری شده و خوشبختانه بخشی از جاده در محدوده استان اصفهان است بهسازی شده، اما بخشی از آن که به استان یزد منتهی می‌شود همچنان ساماندهی نشده است.

آزاد گفت: به تازگی حدود ۳۰ میلیارد تومان برای بهسازی ۱۴ کیلیومتر ازجاده بیاضه-رباط تخصیص یافته که اواسط اردیبهشت اجرای طرح آغاز می‌شود.

او ادامه داد: ۱۰ کیلومتر از جاده بیاضه- حاجی آباد که مسیر تردد به اردکان و یزد است درمحدوده استان اصفهان قرار دارد که با قول مساعدت مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان از اواسط اردیبهشت بهسازی آن آغاز می‌شود.

منبع: مهر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.