سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خط کشی بیش از ۴۰۰ کیلومتر از محور‌های مواصلاتی اردبیل

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان اردبیل گفت: طی سال گذشته بیش از ۴۰۰ کیلومتر از محور‌های مواصلاتی شهرستان اردبیل خط کشی شده است.

بهرام خیاوی با بیان اینکه در مدت یاد شده ۳ هزار کیلومتر از افتادگی شانه راه توسط راهداران اصلاح و رفع شده افزود: ۲۷ مورد از رمپ‌های ورودی و خروجی نیز ایمن سازی شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان اردبیل در بازدید از محور اردبیل- خلخال با اشاره به اینکه در این مدت ۵۰ کیلومتر از سیستم روشنایی موجود راه بطور مستمر توسط راهداران نگهداری شده تصریح کرد: در سال گذشته ۲۱۰ هزار و ۶۰۰ کیلومتر از شیب شیروانی راه‌ها اصلاح شده است.

خیاوی اصلاح و بازسازی هزار کیلومتر از کانال‌های طرفین راه را یادآور شد و اظهار کرد: در سال گذشته ۲۸ هزار متر مکعب از راه‌های شنی و شانه راه‌ها توسط راهداران پرتلاش این شهرستان شن ریزی شده است.

او در سال گذشته از تسطیح و رگلاز حدود ۵ هزارو ۹۰۰ کیلومتر از حریم راه‌های این شهرستان خبر داد و افزود: در مدت یاد شده راهداران ۴۲ هزار متر مربع از راه‌های آسفالته را درزگیری انجام داده اند.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان اردبیل با هدف آگاهی دهی به رانندگان جهت ملزم کردن آن‌ها به رعایت قوانین و مقررات راهور به تهیه و نصب بیش از هزار و ۱۰۰ متر مربع تابلو‌های اطلاعاتی در راه‌های شهرستان اردبیل اشاره کرد و ادامه داد: در مدت یاد شده هزار و ۳۰۰ عدد سرعتکاه آسفالتی، مجازی و پلاستیکی و همچنین بازتاب ایمنی در جاده‌های این شهرستان تهیه و نصب شده است.

خیاوی ارتقای حفاظ انجام شده (نیوجرسی مفصلی) به طول ۱۱۴۰ متر، تعمیر هزار و ۳۰۰ شاخه از گاردریل‌های آسیب دیده، نصب ۵۸۲ عدد استوانه ایمنی در دماغه‌های پربرخورد، شستشوی ۸۹ هزار عدد علائم به صورت مستمر، ایجاد روشنایی نقطه‌ای در ۱ محل، رنگ آمیزی پایه تابلو و علائم به تعداد ۱۰۰ عدد، تنقیه و لایروبی پل‌ها به تعداد ۲۰ دستگاه، اصلاح پیچ‌ها به حجم ۴۴ هزارو ۴۵۰ مترمکعب و انجام ۸ هزار متر مکعب ریزش برداری را از دیگر اقدامات مهم راهداران در سال گذشته برشمرد.

او حفاظت و صیانت از حریم راه‌ها را بعنوان سرمایه ملی خط قرمز راهداری دانست و اظهار کرد: با حضور ۴۸۸ مورد گشت حریم در محور‌ها جهت جلوگیری از تجاوز به حریم راه تاکنون ۸۱ مورد از ساخت و ساز‌های غیرمجاز شناسایی، تخریب و قلع و قمع شده، ۱۱۴ مورد از تابلو‌های تبلیغاتی غیرمجاز شناسایی و قلع و قمع شده، ۱۶۲ مورد توقف کار و اخطار به ساخت و ساز و درختکاری غیرمجاز ابلاغ و از ۳۰ مورد حفاری و درختکاری غیرمجاز نیز جلوگیری شده است.

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.