سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تلاش جهادی دولت سیزدهم کشور را از بسیاری از بحران‌ها عبور داد

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: تلاش جهادی و اهتمام دولت سیزدهم، کشور را از بسیاری از بحران‌های داخلی و خارجی عبور داد.

غلامعلی حیدری در جمع ایثارگران شهرستان فارسان تاکید کرد: دولت سیزدهم برای راهسازی، کشاورزی، گردشگری، بهداشت، سلامت و ورزش چهارمحال و بختیاری اقدامات تاثیرگذاری انجام داده است.

وی ادامه داد: دولت سیزدهم برای مهار شیوع ویروس کرونا تلاش‌های چشمگیری انجام داد که در کاهش شیوع این ویروس تاثیرگذار بود.


بیشتر بخوانید


استاندار چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: در ابتدای فعالیت دولت سیزدهم کسری بودجه، تورم، کمبود کالا‌های اساسی، خالی بودن انبار‌های کشور وجود داشت.

حیدری به اعمال تحریم‌های ظالمانه استکبار جهانی علیه جمهوری اسلامی ایران اشاره و تاکید کرد: عضویت ایران در سازمان شانگهای، فروش چندبرابری نفت، سفر رییس‌جمهور به چین و روسیه اتفاق خوبی بود که در تسریع روند توسعه کشور و چهارمحال و بختیاری تاثیرگذار است.

وی افزود: سفر رییس‌جمهور و هیأت دولت به استان‌ها باعث تمرکز بر داشته‌های استان‌ها شد و مقرر است برای برنامه‌های ۱۴۰۲ از ظرفیت بخش‌های مختلف استفاده شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: استفاده از ظرفیت هُلدینگ‌ها و شرکت‌های دولتی مهم جزو هدف‌گذاری‌های توسعه‌ای چهارمحال و بختیاری به‌شمار می‌رود.

حیدری یادآور شد: دولت سیزدهم برای عملیاتی شدن بزرگ‌ترین طرح انتقال و تامین آب آشامیدنی چهارمحال و بختیاری اقدام شایسته‌ای کرد.

وی به مجاهدت رزمندگان کشور در سال‌های دفاع مقدس نیز اشاره کرد و گفت: در دوران دفاع مقدس با وجود تاکتیک‌ها و جنگ روانی دشمن، اما با تلاش رزمندگان ایرانی اقدامات اساسی علیه بعثی‌ها انجام شد.

استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: رزمندگان ایرانی در دوران دفاع مقدس از روحیه، قدرت تطبیق و رشادت بالا و قابل‌توجهی برخوردار بودند و شرایط سخت را برای انجام عملیات مختلف تحمل می‌کردند.

حیدری تصریح کرد: جنگ ترکیبی، اقتصادی، روانی و رسانه‌ای استکبار جهانی علیه جمهوری اسلامی اشاره و تصریح کرد: باید به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی در برابر این جنگ‌ها ایستادگی کنیم تا به موفقیت برسیم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.