سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مسیر‌های مواصلاتی اردبیل در استقبال از رویداد ۲۰۲۳ پاکسازی می‌شود

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اردبیل گفت: مسیر‌های مواصلاتی استان به مناسبت آغاز رویداد اردبیل ۲۰۲۳ و هفته زمین پاک پاکسازی می‌شود.

حسن قاسم پور گفت: با توجه به اینکه معرفی اردبیل به عنوان مقصد گردشگری یکی از اهداف اصلی رویداد اردبیل ۲۰۲۳ است، ضروری است دستگاه‌های متولی در حوزه مدیریت پسماند بیش از گذشته در این خصوص اهتمام ورزند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اردبیل جلسه هماهنگی پاکسازی مسیر‌های مواصلاتی استان اردبیل به مناسبت آغاز رویداد اردبیل ۲۰۲۳ گفت: تمرکز اصلی در این برنامه پاکسازی مسیر اردبیل – سرعین و اردبیل – نمین است و با توجه به اینکه مدیریت اجرایی پسماند‌ها در شهر‌ها و روستا‌ها و حریم آن‌ها به عهده شهرداری‌ها و دهیاری‌ها و در خارج از آن به عهده بخشداری‌ها است، انتظار می‌رود دستگاه‌های ذیربط به وظایف خود در حوزه پسماند عمل کنند.

قاسم پور با اشاره به اینکه از ۲ لغایت ۸ اردیبهشت ماه به نام هفته زمین پاک نامگذاری شده است تصریح کرد: شعار امسال هفته زمین پاک "سرمایه گذاری در زمین، توسعه بازیافت و بهره وری سبز" انتخاب شده است که این شعار بدون ترویج فرهنگ حفاظت از محیط زیست و مشارکت تمام اقشار جامعه تحقق نخواهد یافت.

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.