سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در انتهای بازار رقم خورد:

اُفت بیش از هزار واحدی شاخص کل بورس

شاخص کل بورس با اُفت هزار و ۳۰۴ واحدی در تراز ۲ میلیون و ۳۲۴ هزار و ۱۳۳ واحدی ایستاد.

امروز چهارشنبه (۳۰ فروردین) در انتهای بازار شاخص کل بورس با اُفت هزار و ۳۰۴ واحدی در تراز ۲ میلیون و ۳۲۴ هزار و ۱۳۳ واحدی ایستاد.

ارزش معاملات بورس تهران امروز به حدود رقم ۱۰ هزار و ۵۶۱ میلیارد تومان رسید. «میدکو»، «فملی» و «حکشتی» سه نمادی بودند که بیشترین تاثیر را در شاخص داشتند و «خساپا»، «وکغدیر» و «خودرو» سه نماد پر تراکنش بودند.

شاخص کل هم وزن با رشد ۴ هزار و ۹۰ واحدی روی پله ۷۶۰ هزار و ۷۵۵ واحدی قرار گرفت. همچنین حجم معاملات امروز سهام در بورس تهران به تعداد ۱۶ هزار و ۶۲۰ میلیارد سهم به ارزش ۱۰ هزار و ۵۶۱ هزارمیلیارد تومان رسید.

شاخص فرابورس هم با اُفت ۱۰۰ واحدی روی پله ۲۹ هزار و ۲۰۷ واحدی ایستاد. همچنین حجم معاملات امروز سهام در فرا بورس به تعداد ۷ هزار و ۷۰ میلیارد سهم به ارزش ۳ هزار و ۷۵۴ میلیارد تومان رسید.
برترین گروه صنعتی بورس
امروز خودرو بیشترین ارزش معامله را با مبلغ هزار و ۶۳۴ میلیارد تومان به خود اختصاص داد. همچنین «فلزات اساسی» و «بانک ها» در رتبه‌های بعدی ارزش معاملات قرار داشتند.
بیشترین افزایش و کاهش قیمت در بورس
سهام شرکت‌های پترول، شپاکسا، ثشاهد بیشترین افزایش قیمت و سهام شرکت‌های شگل، بنیرو و وپخش بیشترین کاهش قیمت را در بورس تهران تجربه کردند.
افزایش و کاهش قیمت در فرابورس
سهام شرکت‌های بجهرم، حاسا و گدنا بیشترین افزایش قیمت و سهام حپارسا، چخزر و ثتران بیشترین کاهش قیمت را در فرابورس ایران تجربه کردند.
برترین عرضه و تقاضا در بورس
بیشترین تقاضای خرید سهام را شرکت‌های افران، سیر و فیروزا بیشترین عرضه فروش را نماد‌های همای، سپر و افران در بورس ایران داشتند.
برترین عرضه و تقاضا در فرابورس
بیشترین تقاضای خرید سهام را شرکت‌های آوند، ثبات واعتماد و بیشترین عرضه فروش را نماد‌های آوند، اعتماد و نخل در فرابورس ایران داشتند.
بیشترین ارزش و حجم معاملات سهام در بورس و فرابورس
نماد‌های دارایکم، کمند و افران بیشترین ارزش معامله و نماد‌ها شستا، خساپا و وکار بیشترین حجم معامله را در بورس تهران تجربه کردند.
اراد ۱۲۷۴، اراد ۱۲۶۴، اراد ۱۲۱۴ بیشترین ارزش معامله و نماد‌های دی، کرمان وکوثر بیشترین حجم معامله را در فرابورس تهران تجربه کردند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۹:۲۹ ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۲
حداقل شما رسانه ها دست بردارید از این حرفهای ...؛ اوائل سال 99 تمام کشور بسیج شدند تبلیغات صندوق ETF راه انداختند که از آنچه در این باره گذشت میتوان چند جلد کتاب نوشت. آخرش این که: کاملا معتقدم دولت سر مردم کلاه بزرگی گذاشت والسلام