کارشناس بازار سرمایه گفت: با بهبود روند شاخص کل بورس متاسفانه مجدد شاهد فعالیت برخی از کانال ها و به اصطلاح اساتید بورسی در فضای مجازی هستیم.

آقای ادهم گفت: یکی از گروه هایی که در دوران ریزش سابق بازار سرمایه بیشترین میزان زیان را تجربه کردند سهامدارانی بودند که به سبب تبلیغات مختلف در بستری فضای مجازی گرفتار تک سهم ها شدند سهم هایی که حتی با توجه به رشد های اخیر همچنان در زیان هستند.

به گفته این کارشناس بازار سرمایه، با بهبود روند شاخص کل بورس متاسفانه مجدد شاهد فعالیت برخی از این کانال ها و به اصطلاح اساتید بورسی در فضای مجازی هستیم کانال هایی که به‌گونه ای از سهم معرفی شده تعریف و تمجید می کنند و اطمینان به رشد و سود زیاد از سهم را می دهند که افراد، به ویژه سهامداران تازه وارد دچار شک می شوند.

به گفته ادهم، بازار سرمایه ریسک های سيستماتيک زیاد دارد و هیچ بازار مالی از کاهش مصون نیست و در این زمینه هیچ تضمینی را به هیچ سهامداری نمی توان داد و به طور قطع کسانی که چنین تضمین هایی را می دهند شناخت کافی از بازار های مالی ندارند.

او می گوید: در گام اول به سهامداران به ویژه تازه واردان به بورس توصیه می کنم از بروز رفتار های هیجانی که سبب می شود بیشتر گرفتار این تبلیغات فضای مجازی شوند به جد خوداری کنند. گام بعدی این که افراد اگر نیازمند مشاوره هستند می توانند از مراجع رسمی که مجوز سازمان بورس را دارند کمک گیرند و مورد آخر این که اگر افراد اطلاعات مالی و زمان کافی ندارد ورود به شیوه غیر مستقیم به بازار سرمایه روش مطمئن تری برای آنها خواهد بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۲ ۳۰ فروردين ۱۴۰۲
یادم همین باشگاه براش گزارش داشت لطفا گزارش بزنید چون شما هم اگر کاری نکنید مسئول هستید
آخرین اخبار