سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خرید توافقی بیش از ۲۹۵ هزار تن محصولات کشاورزی در استان قزوین

مدیر تعاون روستایی استان قزوین از خرید توافقی ۲۹۵ هزار و ۷۳۵ تن محصولات کشاورزی توسط شبکه تعاون روستایی استان خبر داد.

شهرام رحمانی مدیر تعاون روستایی استان قزوین از خرید توافقی ۲۹۵ هزار و ۷۳۵ تن محصولات کشاورزی در سال گذشته خبر داد و گفت: ارزش این میزان خرید بیش از یک میلیارد  و ۴۷۸ میلیون تومان بوده که این محصولات شامل جو، ذرت دانه ای، سبوس، سویا، برنج و... است.

رحمانی در ادامه به اهداف خرید توافقی توسط شبکه تعاون روستایی اشاره کرد و گفت: خرید توافقی گامی به سوی کنترل و تنظیم بازار تولید، افزایش کیفیت محصولات کشاورزی و دامی، حمایت از تولیدکنندگان و مصرف کنندگان با حذف واسطه‌های ناخواسته و سودجو از سوی دولت برای اعمال مدیریت بهینه تولید می‌باشد.

وی همچنین میزان خرید‌های حمایتی توسط شبکه تعاونی‌های تحت پوشش در سال گذشته را بیش از یک هزار و ۳۰۰ تن اعلام کرد و افزود: ارزش این میزان خرید بیش از ۳۰ میلیارد تومان بوده است.

رحمانی اظهار کرد: هدف از خرید حمایتی و توافقی کاهش واسطه‌های بخش کشاورزی در خرید و فروش محصولات کشاورزی است که در نهایت به سود کشاورز و مصرف‌کننده منتهی می‌شود.

مدیر تعاون روستایی استان قزوین یادآور شد: این خرید‌ها توسط اتحادیه‌ها و شرکت‌های تعاون روستایی و کشاورزی در سراسر استان قزوین انجام شده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.