سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهترین های فوتسال ناشنوایان دنیا در سیستان و بلوچستان به رقابت خواهند پرداخت

مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان گفت: مسابقات بهترین‌های فوتسال ناشنوایان جهان در قالب ۱۵۰ ورزشکار و داور از کشور‌های روسیه، بلاروس، عربستان و ایران از تاریخ ۲۷ خرداد ماه ۱۴۰۲ در زاهدان به مصاف هم خواهند رفت.

ادهم کرد، گفت: برگزاری چنین رقابت‌هایی جهت معرفی استان سیستان و بلوچستان بسیار مهم است و نیاز به حمایت همه دستگاه‌ها و حضور اسپانسر دارد و می‌طلبد تا جلسه‌ای با حضور استاندار جهت همکاری بیشتر دستگاه‌ها تشکیل شود.

 معاون سیاسی اجتماعی استانداری سیستان و بلوچستان، ضمن حمایت از برگزاری این رقابت‌ها بیان کرد: برگزاری این میزبانی‌ها کمک بسزایی در جهت معرفی استان و همچنین نشان دادن امنیت در استان دارد.

رضا شریفی با اشاره به اینکه استان در چندین رشته ورزشی شاخص است افزود: باید برنامه ریزی صورت بگیرد تا در سال جاری در رشته‌هایی که استان حرفی برای گفتن دارد میزبانی بین المللی و کشوری گرفته شود تا بتوانیم شاخص‌های استان را به خوبی به همگان معرفی کنیم.

وی همچنین خاطرنشان کرد: باید به ورزش همگانی هم توجه ویژه‌ای داشت و همه دستگاه‌ها جهت ایجاد شور و نشاط در جامعه پای کار بیایند تا بتوانیم جامعه‌ای ساد و سالم داشته باشیم.

برگزاری اولین دوره مسابقات فوتسال ناشنوایان در سطح بین‌المللی در استان مرزی سیستان و بلوچستان فرصتی طلایی برای معرفی فرهنگ غنی و دیده شدن استعداد‌های ناب سرزمین نخل و آفتاب به جهانیان خواهد بود؛ که باید همه دستگاه‌های اجرایی استان نقش آفرینی کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.