سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خدمت سربازی سد راه پیرجهان برای حضور در لیگ الماس

رکورد‌ دار ماده ۴۰۰متر مانع کشورمان از سوی کمیته برگزاری رقابت‌های دایموند لیگ قطر (لیگ الماس) به این مسابقات دعوت شده است.

مهدی پیرجهان دونده و رکورد دار ماده ۴۰۰متر مانع دو و میدانی کشورمان با دعوت کمیته برگزاری رقابت‌های لیگ الماس قطر در مسابقات زیر گروه این رقابت‌ها حضور خواهد یافت.

رقابت‌های زیر گروه لیگ الماس قطر هرساله با تدبیر کمیته برگزاری این مسابقات با دعوت از برترین دو و میدانی‌کاران قاره آسیا برگزار می‌شود. طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده تنها از ایران مهدی پیرجهان به این مسابقات معتبر دعوت شده و قرار است روز سیزدهم اردیبهشت ماه به سمت دوحه برود تا در روز پانزدهم همین ماه به رقابت با حریفان خود بپردازد.

این در حالی است که او باید بدون مربی به این مسابقات برود. از طرف دیگر نیز با توجه به اینکه این ورزشکار در خدمت مقدس سربازی حضور دارد مسئولان فدراسیون دو و میدانی با ارسال نامه‌ای به شورای برون مرزی وزارت ورزش پیگیر حضور این ورزشکار در این مسابقات هستند.شاید تنها مانع برای حضور این دو و میدانی کار به این مسابقات همین مسئله خروج از کشورش باشد که باید دید این موضوع حل می شود یا خیر.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
مهدی
۱۴:۳۰ ۲۸ فروردين ۱۴۰۲
سربازی اجباری مانع پیشرفت جوانان و ازدواج و افزایش جمعیت می باشد