سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اتمام پروژه‌های نیمه تمام مطالبه مردم شهرستان‌های بانه و سقز است

نماینده مردم شهرستان‌های بانه و سقز در مجلس شورای اسلامی به اتمام پروژه‌های نیمه تمام تاکید کرد و گفت: اتمام پروژه‌های نیمه تمام در سطح این دو شهرستان جزو مطالبات مردم است.

 بهزاد رحیمی نماینده مردم شهرستان‌های سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی امروز در جلسه بررسی مشکلات عمرانی و اقتصادی شهرستان‌های بانه و سقز که در استانداری کردستان برگزار شد، گفت: یکی از دغدغه‌های مهم شهرستان‌های سقز و بانه، اجرای پروژه‌های عمرانی و اقتصادی است و در همین جهت دستگاه‌های اجرایی باید هماهنگی بیشتری در جلسات داشته باشند.

بهزاد رحیمی افزود: در سال ۱۴۰۱ در حوزه اعتبارات عمرانی به ویژه تملک دارایی رشد خوبی داشته و حدود ۷۰ درصد تخصیص یافته است و این نشان از توجه ویژه دولت به استان است.

او به انتخابات پیش رو در سال جاری اشاره کرد و افزود: در انتخابات سال ۱۴۰۲ نیازمند مشارکت مردم هستیم لذا خدمت مناسب باعث تشویق مردم و علاقه مندی به نظام خواهد شد، انتظار داریم مدیران در راستای تحقق شعار سال تلاش کنند.

رحیمی به اتمام پروژه‌های نیمه تمام تاکید کرد و آن را جزو مطالبات مردم این دو شهرستان خواند و گفت: آب شرب و حوزه راه در شهرستان‌های سقز و بانه از مهم‌ترین مسائل است و اتمام پروژه‌های نیمه تمام مطالبات مردم این دو شهرستان است.

نماینده مردم شهرستان‌های سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی گفت: تکمیل پروژه‌های نیمه تمام در سقز و بانه امر ضروری است و انتظار می‌رود اتمام طرح‌ها با سرعت بیشتری دنبال شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.