سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افتتاح خانه اکرام با هدف جذب حامیان ایتام و محسنین

همزمان با سالروز شهادت ابوالایتام، امیرالمومنین(ع)، «خانه اکرام» با هدف جذب حامیان ایتام و محسنین افتتاح شد.

حبیب‌الله آسوده، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد در مراسم افتتاح خانه اکرام، گفت: از ابتدای ماه مبارک رمضان، ۶۵ هزار حامی جدید در طرح اکرام ایتام و محسنین ثبت نام کرده‌اند.

وی با بیان اینکه میزان مشارکت مردم در طرح اکرام ایتام و محسنین نسبت به سال گذشته ۳۵ درصد رشد داشته است، ادامه داد: پیش‌بینی می‌شود که این روند تا ۵۰ درصد نیز افزایش پیدا کند.

آسوده تاکید کرد: امسال شعار «هر ایرانی یک حامی» را دنبال می‌کنیم و امیدواریم شاهد حضور گسترده مردم در طرح اکرام ایتام و محسنین باشیم.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد، اظهار کرد: با تشریح طرح اکرم ایتام و محسنین، گفت: این طرح شامل فرزندان زیر ۱۸ سالی است که یا از نعمت پدر محروم هستند و یا به دلایلی از حمایت والدین خود محروم هستند.

آسوده خاطرنشان کرد: در حال هزار ۴۲۵ هزار فرزند یتیم و محسنین، تحت پوشش طرح اکرام ایتام و محسنین قرار دارند. 

وی اضافه کرد: ابزارهایی پیش‌بینی شده تا حامیان بتوانند از طریق شماره‌های مجازی کمک‌های خود را به صورت مستقیم به حساب فرزندان معنوی واریز کنند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد تاکید کرد: امروز یک جمعیت مردمی یک میلیون دویست هزار نفری از حامیان، مسئولیت حمایت معنوی از فرزندان یتیم و محسنین را بر عهده گرفته‌اند.

آسوده گفت: مشارکت مردم در طرح اکرام در رمضان امسال نسبت به ماه رمضان گذشته ۱۸ درصد افزایش یافته است.

آسوده گفت: در سال ۱۴۰۱ بیش از ۲۰۰ هزار حامی جدید وارد چرخه حمایت از ایتام و محسنین شدند و در سال جدید و تنها در ماه رمضان ۶۰ هزار حامی جدید در سامانه ثبت نام داشته‌اند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد، یادآور شد: قطعا اگر فرهنگ‌سازی در حوزه اکرام ایتام و محسنین صورت بگیرد، تعداد حامیان در سراسر کشور افزایش پیدا خواهد کرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.