مدیرکل کمیته امداد استان تهران از استقرار ۲۶۰ پایگاه برای جمع آوری کمک‌های مردمی در مسیر‌های راهپیمایی روز قدس و محل برگزاری نماز جمعه خبر داد.

سیدابوالفضل پرپنچی مدیرکل کمیته امداد استان تهران با بیان اینکه تدبیر امام خمینی (ره) باعث شد که قدس به موضوعی زنده و فراموش‌نشدنی در جهان تبدیل شود، اظهار کرد: حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس، لبیک به ندای رهبر کبیر انقلاب اسلامی، تجدید پیمان با آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و رهنمود‌های حکیمانه رهبر معظم انقلاب (مدظله‌العالی) است.

مدیرکل کمیته امداد استان تهران با اشاره به برپایی پایگاه‌های کمیته امداد برای جمع آوری کمک‌های مردم استان تهران در روز قدس، گفت: به مناسبت روز قدس و در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، به منظور رفاه حال شهروندان برای کمک به نیازمندان در روز قدس پایگاه‌های کمیته امداد استان تهران آماده جمع آوری کمک‌های مردمی هستند.

وی افزود: در همین زمینه ۲۶۰ پایگاه برای جمع آوری کمک‌های مردمی در مسیر راهپیمایی در استان تهران برپا شده است.

پرپنچی با بیان اینکه این صندوق‌ها در مسیر راهپیمایی و مصلی‌های نماز جمعه برای جمع آوری کمک‌های مردمی مستقر می‌شوند، تصریح کرد: برای مشارکت مردم نیکوکار و خیّران گرامی برای صندوق‌های مختلف در جهت کمک به اطعام نیازمندان و ایتام و فرزندان محسنین و. مخصوص کمک‌های شهروندان استان تهران تعبیه شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار