سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبدیل وضعیت ۸۶۰ نفر از نیرو‌های شهرداری کرمانشاه

مدیرکل سرمایه انسانی شهرداری کرمانشاه، از تبدیل وضعیت ۸۶۰ نفر از نیرو‌های شهرداری کرمانشاه خبر داد.

حسن مرادی مدیرکل سرمایه انسانی شهرداری کرمانشاه گفت : در قالب آزمون استخدامی ۲۲۵ نیروی شهرداری به کارمندان قراردادی مدت معین تبدیل وضعیت شده‌اند.

وی به اجرایی کردن قانون جامع ایثارگران در مجموعه شهرداری کرمانشاه اشاره و تصریح کرد: تاکنون ۶۳۵ نیروی واجد شرایط این قانون شناسایی شده‌اند. 

مدیرکل سرمایه انسانی شهرداری کرمانشاه یادآور شد: از این آمار کار ساماندهی ۲۳۵ نفر انجام و برای آن‌ها حکم صادر شده و مراحل ساماندهی ۴۰۰ نیروی دیگر هم در دست اقدام است.

وی با بیان اینکه این حجم از ساماندهی نیرو‌ها در مجموعه شهرداری کرمانشاه تاکنون بی‌سابقه بوده است، تصریح کرد: امنیت و ثبات شغلی کارکنان، تعهد و انگیزه کاری بیشتر را به دنبال دارد و این ساماندهی‌ها در حوزه نیرو‌های شرکتی و بخش بازیافت شهرداری است.

وی افزود‌: ایجاد مرکز اسناد شهرداری کرمانشاه، رایزنی برای افزایش سقف تعهدات مراکز بیمه‌ای طرف قرارداد شهرداری، راه‌اندازی سامانه پیامکی با عنوان رفاه سلامت و آموزش، ارتقا اتوماسیون اداری و حذف مرخصی‌های کاغذی، انعقاد قرارداد با مراکز درمانی-رفاهی و خدماتی، تهیه نرم‌افزار حضور و غیاب نیروها، و پیگیری مراحل بازنشستگی ۱۲۰نیروی شهرداری از دیگر اقدامات انجام شده توسط حوزه سرمایه انسانی شهرداری کرمانشاه است .

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.