سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اختصاص محتوای ۹۵ درصد از تبلیغات محیطی شهر به موضوعات قرآنی

محتوای ۹۵ درصد از تبلیغات محیطی شهر کرمانشاه، در ماه مبارک رمضان به موضوعات قرآنی، فرهنگی و اجتماعی اختصاص یافته است.

حجت الاسلام مصطفی اشک تلخ مسئول ستاد اقامه نماز و امربه معروف و نهی از منکر شهرداری کرمانشاه گفت : برای نخستین بار محتوای ۹۵ درصد از بنر‌های عرشه پل‌های هوایی و بیلبورد‌های سطح شهر کرمانشاه به موضوعات قرآنی، معارف اسلامی و مسائل فرهنگی اجتمایی اختصاص یافته و تنها ۵درصد تبلیغات تجاری است.

حجت الاسلام مصطفی اشک تلخ با اشاره به اینکه ارتقا سطح دینی، اعتقادی، فرهنگی و اجتمایی افراد از دغدغه‌های ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرداری است یاد آور شد: تحقق این موضوع قطعا سلامت بیشتر جامعه شهری را به دنبال دارد.

وی تصریح کرد:این طرح به مناسب ماه مبارک رمضان در کرمانشاه اجرا و نظیر آن تاکنون در سایر شهر‌های کشور انجام نشده است.

مسئول ستاد اقامه نماز و امر به معروف و نهی از منکر شهرداری کرمانشاه دوری از کلیشه را از دیگر موضوعات مورد توجه در طراحی وتدوین متن بنر‌ها و بیلبورد‌ها دانست و تصریح کرد:تلاش شده از جملات، روایات، و پیام‌های کمتر شنیده شده و تاثیر گذار استفاده شود.

وی گفت:برگزاری جلسات هفتگی وبرپایی۱۵ همایش با موضوع جهاد تبیین با حضور آیت الله علما نماینده ولی فقیه در استان و آیت اله محمدی عراقی، تدوین و توزیع نشریه جهاد تبیین و پاسخگویی به شبهات و سوالات در قالب آن، برگزاری یادواره شهدای شاخص استان و شهدای شهرداری و فعالیت بیشتر در فضای مجازی از طریق پیام رسان‌های ایتا و روبیکا از دیگر برنامه‌هایی است که سال گذشته توسط ستاد اقامه نماز و امر به معروف و نهی از منکر شهرداری کرمانشاه انجام شده است که تعدادی از این برنامه‌ها در سال جاری همچنان ادامه دارد .

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.