سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

از عکاسان حیات وحش استان چهارمحال‌وبختیاری تجلیل شد

مدیرکل حفاظت محیط‌زیست چهارمحال‌وبختیاری، از عکاسان حیات‌وحش که در نمایشگاه عکس حیات‌وحش استان شرکت فعال داشتند، تقدیر کرد.

سعید یوسف‌پور مدیرکل حفاظت محیط زیست چهارمحال و بختیاری، از عکاسان حیات‌وحش استان که در نمایشگاه عکس حیات‌وحش استان حضور فعال داشتند، تقدیر کرد.

وی افزود: تمامی عکس‌های به نمایش درآمده در این نمایشگاه مربوط به حیات وحش جانوری این استان است و ۵۴ عکس قرار گرفته شده در این نمایشگاه از بین حدود ۳۰۰ عکس از ۷ عکاس حرفه‌ای حیات‌وحش استان انتخاب شده‌اند. 


بیشتر بخوانید


یوسف‌پور اضافه کرد: عکاسی حیات‌وحش، شاخه‌ای از عکاسی است که در آن از حیوانات و جانوران زنده در محیط طبیعی عکسبرداری می‌شود و انسان در آن حضور ندارد. این نوع از عکاسی به دانش و تجربه فراوان در زمینه عکاسی و آشنایی با رفتار انواع حیوانات وابسته است.

وی ادامه داد: نمایشگاه عکس حیات وحش استان به مناسبت سوم مارس روز جهانی حیات‌وحش با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار، جمعی از مدیران استان، سازمان‌های مردم‌نهاد محیط‌زیستی، علاقمندان به حیات‌وحش و فعالان محیط‌زیست به تاریخ ۸ تا ۱۲ اسفند ۱۴۰۱ در محل فرهنگسرای بزرگ شهرکرد برگزار شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.