سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تکمیل طرح‌های نیمه تمام در اولویت قرار دارد

استاندار قزوین گفت: تکمیل طرح‌های نیمه تمام در اولویت کاری مدیریت استان قرار دارد و در این رابطه برنامه میان مدت و بلند مدت تعریف شده است.

محمد مهدی اعلایی استاندار در نشست شورای اداری بخش اسفرورین، کم آبی را یکی از مهم‌ترین مشکلات این منطقه و استان دانست و افزود: برنامه ریزی لازم برای تامین آب به ترتیب اولویت نیاز مناطق در دستور کار جدی مدیریت استان قرار گرفته است.
 
وی اظهار کرد: برای تامین آب پایدار و افزایش ضریب تبدیل آن به درآمد، موضوع بازار آب را در استان مطرح کرده ایم و اجرا و پیاده سازی این طرح با جدیت در دستور کار قرار دارد.
 
اعلایی در بخش دیگری از صحبت‌های خود گفت: اسفرورین دارای مزیت‌های مختلف صنعتی و کشاورزی است و قرار گرفتن در مسیر‌های ارتباطی شریانی برای آن یک مزیت ایجاد کرده که باید برای تقویت اقتصاد مردم منطقه از این ظرفیت بهتر استفاده کرد.
 
استاندار قزوین ادامه داد: تعیین تکلیف اراضی شهر صنعتی اسفرورین از جمله مشکلات عمده این بخش بوده که بررسی و برطرف خواهد شد.
 
وی اضافه کرد: باید در مورد فعال سازی پتانسیل‌های اقتصادی منطقه بیشتر کار کنیم به عنوان مثال در خصوص ظرفیت نان روستای دیال آباد باید یک کار ویژه انجام شود.
 
وی همچنین با اشاره به مطالبات مردمی در خصوص بهسازی راه‌های روستایی، گفت: با تفاهم نامه امضا شده با قرارگاه محرومیت زدایی امام حسن مجتبی (ع) هزار و ۵۰۰ کیلومتر راه روستایی در استان قزوین طی مدت سه سال آینده احداث و یا مرمت می‌شود که بخشی از آن در شهرستان تاکستان و بخش اسفرورین قرار دارد.
 
اعلایی از تامین آب شرب شهر اسفرورین از نیمه خرداد ماه سال جاری از طریق سد بالاخانلو خبر داد.
 
اعلایی از شهروندان اسفرورین به عنوان مردمانی وفادار، دین مدار و وفادار به آرمان‌های انقلاب اسلامی یاد کرد و گفت: پیگیر حل مسایل و مشکلات مردم در تمامی مناطق از جمله بخش اسفرورین هستیم، اما باید توجه داشت که منابع محدود است و باید براساس اولویت‌ها به حل مسایل و نیاز‌ها بپردازیم، اما در مسیر خدمت رسانی به مردم از هیچ تلاشی فروگذار نیستیم.
 
احترام به مقام شامخ شهدا، دیدار با خانواده شهیدان عسگری و امام جمعه اسفرورین از دیگر برنامه‌های استاندار در این بخش بود.
 
اسفرورین مرکز بخشی به همین نام در شهرستان تاکستان است و در ۶۲ کیلومتری مرکز استان (قزوین) قرار دارد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.