سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۲۱۷ میلیارد ریال صرف آزادی زندانیان معسر در اردبیل شد

رئیس کل دادگستری استان اردبیل گفت: پارسال ۲۱۷ میلیارد ریال صرف آزادی زندانیان مالی و معسر از زندان‌های این استان شد.

حجت‌الاسلام حسین کثیرلو گفت: در این مدت با همت ستاد مردمی دیه استان ۷۳ مورد جشن گلریزان برگزار شد و ۳۰۵ نفر از زندانیان جرایم مالی و غیرعمد از زندان های استان آزاد شدند.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل می گوید: کمک به آزادی زندانیان جرایم غیرعمد تبدیل به یک فرهنگ حسنه در استان شده و در بسیاری از ایام مبارک سال، خیران در نمایندگی ستاد دیه استان حضور می‌یابند.

او با اشاره به آثار سوء و تبعات منفی زندان بر فرد زندانی، خانواده و جامعه گفت: تلاش می‌شود در ستاد دیه استان پس از تحقیقات لازم توسط گروه تحقیق، کمک‌های ستاد به زندانیان نیازمندان واقعی و مستحق تعلق گیرد.

حجت الاسلام کثیرلو همچنین بر لزوم استفاده از ظرفیت پایگاه‌های اطلاع‌رسانی و شبکه‌های مجازی برای ترویج آزادسازی زندانیان معسر تاکید کرد و می گوید: حمایت از خانواده‌های زندانیان و کمک به خانواده‌های در معرض آسیب و تهدیدهای اجتماعی ضرورت دارد.

به گفته او، تا پایان ماه مبارک رمضان ۷۲ جشن‌ گلریزان در ۱۲ شهرستان استان اردبیل با هدف کمک به آزادی زندانیان مالی و غیرعمد به نیت شهدای کربلا برگزار و زمینه آزادی تعدادی از زندانیان مالی غیرعمد فراهم خواهد شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.