مدیر نمایندگی ستاد دیه استان اردبیل گفت: اعضای یک هیات مذهبی در اردبیل زمینه آزادی ۱۰ زندانی جرایم غیرعمد و مالی را فراهم کردند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، کریم‌الله محبوبی، مدیر نمایندگی ستاد دیه استان اردبیل گفت: هیات مذهبی ربابیون اردبیل در یک اقدام خداپسندانه با پرداخت مبلغ ۵۰۰ میلیون ریال این تعداد از زندانیان نیازمند جرایم غیرعمد و مالی را از زندان آزاد کردند.

او مبلغ محکومیت این زندانیان را ۸۵۰ میلیون ریال اعلام کرد و افزود: بخشی از مبلغ محکومیت‌های این مددجویان از طریق گذشت شاکیان و آورده خود مددجویان تامین  شد.

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان اردبیل تصریح کرد: از زمان شیوع ویروس کرونا بیش از ۸۰ نفر از زندانیان جرایم غیرعمد و مالی با کمک مومنانه هیات‌های مذهبی دارالارشاد از زندان‌های این استان آزاد شدند و به کانون گرم خانواده بازگشتند.

محبوبی با اشاره به نفوذ کلام و محبوبیت مداحان و خطیبان هیات‌های مذهبی استان اردبیل اظهار کرد: همواره با تعامل صمیمی و مستمر با تکایای مذهبی، از ظرفیت ارزشمند آنها در راستای کمک به آزادسازی  زندانیان جرایم غیرعمد و مالی بهره‌مند شده‌ایم.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.