سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

چهارمحال و بختیاری سرشار از استعداد‌های هنری، اما فاقد امکانات

امام جمعه شهرکرد گفت: استان چهارمحال و بختیاری با وجود استعداد‌های هنری بسیار هنوز فاقد امکانات است و هم‌افزایی و همکاری بین دستگاهی برای رفع مشکلات استان بسیار واجب است.

حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام در دیدار با هنرمندان و مسئولان فرهنگی و هنری استان به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی گفت: همه ما دغدغه‌مند این هستیم که برای پیشرفت استان کاری کنیم و باید با هم‌افزایی هر چه بیشتر و کار‌های مشترک و جلسات مشترک بین دستگاهی بتوانیم هر چه بیشتر این استان سرشار از استعداد‌های فراوان را به سمت پیشرفت سوق دهیم.

امام جمعه شهرکرد با اشاره به اینکه خاستگاه اصلی در مسئله هنر باید ارزش‌های انقلاب اسلامی باشد، افزود: استان چهارمحال و بختیاری با وجود استعداد‌های هنری بسیار هنوز فاقد امکانات است و هم‌افزایی و همکاری بین دستگاهی برای رفع مشکلات استان بسیار واجب است.


بیشتر بخوانید


وی بیان کرد: در تمامی مسائلی که حوزه هنری قصد ورود و کار کردن در آن‌ها را دارد نباید خاستگاه اصلی یعنی دین را فراموش کرد؛ دین ظرفیت وسیعی دارد و نباید به آن متحجرانه نگاه کرد.

نکونام یاد آور شد: این به این معنا نیست که ما باید دیگر مسائل را که در آن موضوع دین مطرح نیست دفع کنیم چرا که مسائل و موضوعات بسیاری هست که شاید دین در آن‌ها نباشد، ولی موضوع مضری نیست و در جای خود به آن توجه شود.

وی تصریح کرد: حوزه هنری ظرفیت‌های بسیاری دارد و اکنون با وجود سند‌های که در مدیریت جدید ارائه شده است باید در شناساندن ظرفیت‌های مهم استان هر چه بیشتر کوشا باشد.

در پایان این نشست پوستر فراخوان مسابقه عکاسی قاب بهشت با حضور نماینده، ولی فقیه در استان و مسئولان فرهنگی و هنرمندان رونمایی شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.