سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای بیش از ۳۵ هزار مترمربع آسفالت ریزی در روستا‌های شهرستان اهر

رئیس اداره بنیاد مسکن شهرستان اهر گفت: در سال ۱۴۰۱ در ۱۰ روستای این شهرستان ۳۵ هزار و ۴۶۴ مترمربع آسفالت ریزی شد که برای اجرای این طرح‌ها بیش از چهار میلیارد تومان هزینه شد.

رحیمی با بیان اینکه در سال ۱۴۰۱ برای اجرای کانال، دیوار سنگی و سنگفرش در قالب طرح هادی در ۱۰ روستای شهرستان اهر یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان هزینه شد گفت: در سال ۱۴۰۲ نیز در ۱۰ روستا طرح هادی و آسفالت ریزی اجرا خواهد شد.

او مطالعه طرح هادی را پیش زمینه اجرای این طرح دانست و گفت: در سال ۱۴۰۱ طرح هادی ۲۲ روستا در شهرستان اهر مطالعه اولیه شد و ۱۴ طرح نیز مورد بازنگری قرار گرفت.

او  با اشاره به بهسازی ۱۵۰ واحد مسکن روستایی این شهرستان با تسهیلات ۱۵ میلیارد تومانی در سال گذشته تصریح کرد: طی امسال نیز طبق سهمیه اعلامی ۱۵۰ واحد مسکونی در روستا‌های اهر مقاوم سازی خواهد شد.

رئیس اداره بنیاد مسکن شهرستان اهراز ساخت ۹۷ واحد مسکن محرومان در این شهرستان در طول سال گذشته و امسال خبر داد و گفت: برای هر یک از این واحد‌ها علاوه بر تسهیلات قرض الحسنه بنیاد مسکن، ۳۰ میلیون تومان هم به صورت بلاعوض پرداخت شده است.

رحیمی اضافه کرد: در سال ۱۴۰۱ برای ۴۱۵ مورد از املاک روستایی شهرستان سند مالکیت صادر شد تا مردم از مزایای آن بهره‌مند شوند.

برچسب ها: طرح هادی ، تسهیلات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.