سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امام جمعه موقت اصفهان:

اقتصاد، ما را از فرهنگ غافل نکند

حجت‌الاسلام والمسلمین میردامادی گفت: مشکلات اقتصادی و معیشتی نباید مسئولان را از رسیدگی به معضلات فرهنگی باز بدارد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمجتبی میردامادی امام جمعه موقت اصفهان در خطبه‌های نماز جمعه گفت: گرانی و تورم ساعتی مردم را دچار مشکل کرده و دولت باید تلاش خود را برای رفع این مشکلات به‌کار بگیرد، اما از مشکلات فرهنگی نیز نباید غافل شویم.


او ادامه داد: نشستن پشت میز کافی نیست متولیان فرهنگی باید همت کنند، به جامعه بیایند و فرهنگ جامعه را اصلاح کنند.


امام جمعه موقت اصفهان با اشاره به اینکه امروز عاقبت سی سال پیش گورباچوف در انتظار آمریکاست گفت: بدهکارترین کشور‌ها آمریکا است، دانش‌آموزان مسلح معلم خود را می‌کشند و مشکلات آن‌ها بسیار زیاد است.


حجت‌الاسلام والمسلمین میردامادی اضافه کرد: دشمنان جنگ‌ ترکیبی را علیه ما راه انداخته‌اند، تلاش کردند دنیای عرب را در مقابل ما قرار دهند،  اما با تدابیر رهبر انقلاب دنیای اسلام به سمت اتحاد پیش می‌رود.


او با بیان اینکه بی‌حجاب از نظر قانون، تخلف و از نظر اسلام گناه است، افزود: بسیاری از کم‌حجابان اهل نماز و روزه و تضرع هستند،  اما باید بدانند که دشمن در پشت پرده چه نقشه‌ای دارد.


امام جمعه موقت اصفهان به مشکلات مردم در زمینه خرید و اجاره مسکن هم پرداخت و با اشاره به سالگرد تاسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از این نهاد خواست برای خانه دار شدن گروه‌های کم برخوردار تدبیری بیاندیشد.


حجت‌الاسلام والمسلمین میردامادی گفت: اگر می‌خواهیم در مقابل دشمن پیروز شویم باید از خود استقامت نشان دهیم همانگونه که ۴۰ سال است همت و تقوای شما، دشمن را ضعیف‌تر و ذلیل‌تر از همیشه کرده است.
او بر بهره مندی از فیوض ماه مبارک رمضان و به ویژه شب‌های قدر هم تاکید کرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.