سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرعامل شهربازی کرمان:

شهربازی کرمان در ماه رمضان، پذیرای شهروندان است

مطهری با اشاره به ایجاد فضای معنوی در شهربازی کرمان گفت: شهروندان در ماه رمضان می‌توانند از ساعت ۱۸ تا ۲۴ از مجموعه شهربازی، استفاده کنند.

روح‌الله مطهری، با اشاره به بازگشایی شهربازی کرمان از دوم فروردین‌ماه، گفت: همان‌طور که به مردم قول داده بودیم، شهربازی با خدماتی متفاوت در دومین روز نوروز، با استقبال مردم بازگشایی شد.

او افزود: شهربازی کرمان از روز بازگشایی همچنان فعال است و در ایام ماه رمضان، نماز جماعت مغرب و عشا در این مجموعه تفریحی اقامه می‌شود و شهروندان می‌توانند، همراه با اعضای خانواده با حضور پیش از افطار در شهربازی، از یک فضای معنوی و تفریحی بهره ببرند و از وسایل بازی استفاده کنند.

مدیرعامل شهربازی کرمان بیان داشت: هم‌اکنون، وسایل بازی جدیدی که وعده داده شده بود، به مجموعه اضافه شده و ۲ وسیله بازی دیگر نیز پس از دریافت مجوز استاندارد به مجموعه اضافه خواهد شد.

او درخصوص اقداماتی که برای بهسازی مجموعه  شهربازی کرمان انجام شده است، با اشاره به تعویض و نوسازی کامل مبلمان شهربازی اعم از نیمکت‌ها و سطل‌های زباله، تصریح کرد: ۱۴ چشمه سرویس بهداشتی و سرویس بهداشتی ویژه  افراد دارای معلولیت نیز به مجموعه اضافه شده است.

مطهری با اشاره به جمع‌آوری جداول و اجرای سنگ‌فرش در شهربازی کرمان،بیان داشت: پایه‌چراغ‌های شهربازی بهسازی شده و روشنایی کل مجموعه نیز، ارتقا داده شده و دریاچه شهربازی با نصب نرده‌های استیل و سایر اقدامات، استاندارد شده است.

او تصریح کرد: برای رفاه حال مراجعه‌کنندگان و جلوگیری از خطر تصادف، ورودی جدید برای شهربازی کرمان از خیابان سیدجمال‌الدین اسدآبادی تعبیه شده است.

مدیرعامل شهربازی کرمان با اشاره به درختکاری و کاشت گل‌وگیاه در مجموعه شهربازی، افزود: همزمان با بازگشایی شهربازی کرمان، دیوار‌ها و دستگاه‌های بازی نیز در مجموعه رنگ‌آمیزی شد.

او بیان داشت: برای بهره‌بری بیشتر همشهریان کرمانی، هزینه استفاده از وسایل بازی در مجموعه شهربازی کرمان نسبت به سایر شهربازی‌های کشور، پایین‌تر در نظر گرفته شده و عموم شهروندان می‌توانند برای گذراندن اوقات خوش در کنار عزیزان‌شان، به این مجموعه مراجعه کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۲۰:۳۷ ۱۸ فروردين ۱۴۰۲
امنیت شهربازی ضعیفه واقعا متاسفم براتون...