در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کوهبنان بر احیای دادگستری شهرستان به عنوان خواسته عموم مردم تاکید شد.

در نشست شورای مبارزه با مواد مخدر ، فرماندار کوهبنان گفت: تاکنون ورزش صبح گاهی در ۸ مدرسه شهرستان با حضور اعضای شورای مبارزه با مواد مخدر شهرستان برگزار شده است.

او افزود: در بحث مواد مخدر در کنار کار فرهنگی باید با رافت و مهربانی با افراد گرفتار برخورد کنیم و زمینه را برای رهایی و ترک آنان فراهم کنیم.

مجید توکلی بیان کرد: باید مضرات مواد مخدر بصورت بنر در اماکن عمومی خصوصا محیط‌های کارگری نصب و در کنار آن برگزاری جلسات مشاوره‌ای و روشنگری در دستور کار قرار گیرد.

او اظهار کرد: مقرر شده برای ارتقای شادی و نشاط بیشتر شورا و شهرداری در محل سالن بحران شهربازی سرپوشیده احداث کند.

فرماندار کوهبنان افزود: باید ضمن حمایت از سرمایه گذاران بخش خصوصی در راستای ارتقای ورزش و نشاط اقدام کنیم و با تخفیف ویژه زمینه را برای حضور افراد در هیئت‌های ورزشی فراهم کنیم.

احیای دادگستری کوهبنان بعنوان خواست بحق عموم مردم، کمک به افرادی که تمایل به ترک در کمپ دارند، فراهم کردن بستر‌های شادی و هیجانات سالم برای جوانان و نوجوانان، ارتقای فعالیت‌های فرهنگی و ورزشی، راه اندازی کمپ ترک اعتیاد در شهرستان، ارتقای پایش تصویری، نظارت بر مزارع و باغات کشاورزی، آگاهی بخشی و ایجاد انگیزه به همراه بالا بردن سطح فکر و اندیشه افراد از جمله درخواست‌های حاضرین بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار