سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف حجاب، حرام شرعی و سیاسی است

رئیس کل دادگستری استان اصفهان گفت: افرادی که در موضوع حجاب دچار خطا شده اند بدانند در زمین دشمن بازی می کنند.

حجت الاسلام اسدالله جعفری رئیس کل دادگستری استان اصفهان در اجتماع مردمی مدافعان حریم خانواده گفت: مردم انقلابی استان در دفاع مقدس، فتنه های مختلف و اغتشاشات اخیر میدان نبرد با دشمن را خالی نکردند.


او افزود: دشمن ارزش های این انقلاب را نشانه گرفته و ساده لوحانه است که تصور کنیم این برنامه ها تصادفی است.

رئیس کل دادگستری استان اصفهان با تاکید بر اینکه کشف حجاب حرام شرعی و سیاسی است گفت: نشانه های طاغوت و دوری از خدا نباید در جامعه دیده شود و افرادی که خطا و اشتباه می شوند بدانند در زمین دشمن بازی می کنند و باید صف خود را جدا کنند چون کشف حجاب یک طرح آمریکایی- صهیونیستی است.

حجت الاسلام جعفری با بیان اینکه دستگاه قضا عزم خود را برای تحقق مطالبه مردم جزم کرده تصریح کرد: ما با کسی دعوا و درگیری نداریم و علیه افرادی که ناآگاهانه اشتباه می کنند نیستیم؛ آنان باید به قانون احترام بگذارند و رفتار خود را اصلاح کنند و ما علیه دشمنی ایستاده ایم که با برنامه وارد شده است.

او با اشاره به اینکه مظاهر بی حجابی باید فوری با ارشاد ، تذکر و دلسوزی جمع شود، تصریح کرد: اگر در این میان افرادی اصرار به گناه و کشف حجاب دارند ، ضابطان قضایی وظیفه دارند در چارچوب قانون و خیرخواهانه به وظایف خود عمل و مدیران هم باید مسئولیت خود را ایفا کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.