دومین جلسه شورای اداری استان اصفهان در سال ۱۴۰۲، با محوریت تبیین دستورالعمل وزارت کشور در حوزه عفاف و حجاب برگزار شد.

در دومین نشست شورای اداری استان اصفهان که به صورت فوق العاده به منظور بررسی موضوع عفاف و حجاب برگزار شد، محمدرضا جان‌نثاری معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان ضمن تبیین اقدامات دولت و دستگاه‌های اداری در موضوع حجاب و عفاف، گفت: در فتنه سال گذشته تمام گسل‌هایی که می‌توانست به ضد انقلاب میدان دهد، فعال شد.


او فتنه سال گذشته را نمونه بارزی از جنگ تمام عیار دشمن علیه ایران اسلامی خواند و افزود: هدف دشمن قطعاً تضعیف و براندازی نظام جمهوری اسلامی بود.
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان با بیان اینکه تمرکز دشمنان در این فتنه بر موضوع زنان بود، عنوان کرد: دشمن به این نتیجه رسیده که با تضعیف اعتقادی می‌تواند نظام را ضعیف کند، چون هویت اصلی مردم ما اعتقادی و دینی است.


جان‌نثاری با اشاره به اینکه کلیدی‌ترین نقطه‌ای که دشمن بر آن دست گذاشته حجاب است، اظهار کرد: دشمن می‌داند، حجاب ویترین اسلامیت مردم ما است؛ بنابراین، حجاب موضوعی نیست که بتوانیم به راحتی از آن گذر کنیم.


او با بیان اینکه موضع نظام کاملا روشن و حجاب قانون خداوند و رعایت آن قانون جمهوری اسلامی است، تصریح کرد: اگر با جدیت و به صورت عاجل با قانون‌شکنی و ناهنجاری‌ها در حوزه عفاف و حجاب برخورد نشود زمان از دست خواهد رفت.


معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان با تأکید بر ورود جدی بر مسئله حجاب، بیان کرد: وزیر کشور دستورالعمل ۱۷ ماده‌ای را در خصوص حفظ حجاب و عفاف ابلاغ و تکلیف همه را روشن کردند اینگونه هیچ عذری باقی نخواهد ماند.


جان‌نثاری با بیان اینکه نباید به دشمن اجازه حمله به ارزش‌ها را دهیم، تاکید کرد: دستگاه‌های اجرایی در نظر داشته باشند، شخص مدیر دستگاه، مسئول پاسخگویی به دستورالعمل ابلاغی از وزیر کشور خواهد بود و در این زمینه هیچ گونه اغماضی جایز نیست.


او تصریح کرد: محدودیت در ارائه خدمات ادارات به مراجعه کنندگان بی حجاب به طور جدی اعمال خواهد شد.
مدیرکل سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان افزود: از طرفی ضروری است برای افراد با حجاب برنامه داشته باشید و مورد تشویق قرار بگیرند. فرمانداران وظیفه اجرای این دستورالعمل را در شهرستان‌ها برعهده دارند.


جان‌نثاری خاطرنشان کرد: بعنوان کسانی که وظیفه اداره و مدیریت استان را برعهده دارند بایستی با جدیت در امر حجاب ورود کنیم تا حکم خداوند جاری شود.


او اظهار کرد: اگر در این زمینه کوتاهی کنیم نمی‌توانیم جواب خون شهدا را بدهیم. نظام اراده کرده این ناهنجاری را مهار کند، این اراده نظام به دست ما مدیران، مسئولان و کارشناسان محقق خواهد شد.


معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان یادآور شد: بدانید مردم مؤمن و متدین هر موقع بدانند خدمتگزاران نظام برای رضایت خداوند وارد عمل شده‌اند از سربازان خود حمایت خواهند کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار