سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معرفی مدیرکل جدید فنی و حرفه‌ای استان

در مراسمی علی طاهرخانی به عنوان مدیر کل جدید آموزش فنی حرفه‌ای استان قزوین معرفی شد.

در مراسمی ضمن قدردانی از خدمات حجت الاسلام سیدمحمود عرب، علی طاهرخانی مدیرکل جدید آموزش فنی و حرفه‌ای استان معرفی شد.

قائم مقام سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور در مراسم تودیع و معارفه مدیران کل فنی حرفه‌ای فنی حرفه‌ای استان گفت: وضع موجود فنی و حرفه‌ای در استان قزوین مطلوب است. شعبه فنی و حرفه‌ای که در آوج داریم امیدواریم با تلاش و همکاری مسوولان تبدیل به یک مرکز مستقل شود.

علوی افزود: بیشتر کارجویان فاقد آموزش‌های مهارتی هستند که می‌توانند با بهره مندی از آموزش‌های فنی و حرفه‌ای مشغول به کار شوند.

طاهرخانی افزود: فوق العاده ۵۰ درصد حقوق و مزایا برای کارکنان فنی و حرفه‌ای امسال افزوده خواهد شد. در این راستا بودجه سازمان معطوف به پرداختی به کارکنان خواهد شد و در امر رفع مشکل مسکن برای نیرو‌های فنی و حرفه‌ای باید اقداماتی انجام شود. در طول همه سه دهه که در دولت‌های مختلف حضور داشتم تا این اندازه مشکلات بر دوش دولت وجود نداشت که امیدواریم بر آن فائق آییم.

رحمانی معاون اقتصادی استاندار هم گفت: سهم استان برای ایجاد شغل، ۱۹هزار و ۱۷ نفر است که در این راستا نقش آموزش فنی و حرفه‌ای بسیار مهم است. نیروی کار ماهر پس از فارغ التحصیلی دانشگاه می‌تواند چرخ تولید را به حرکت درآورد. نیروی کار باید به نوعی تربیت شود که در بخش‌های مختلف کارایی داشته باشد. ۱۱۰ میلیارد تومان اعتبارات سه ساله از محل سفر ریاست جمهوری برای استان در نظر گرفته شده است که در صورت تحقق می‌تواند بسیار تحول آفرین باشد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.