سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تقدیر فرماندار مهرستان از اقدامات موفقیت آمیز و حضور مقتدرانه پلیس در مأموریت‌ها

فرماندار شهرستان مهرستان در دیدار با فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان، ضمن تقدیر از تلاش‌های مجموعه انتظامی، فراجا را پاسدار ارزش‌های مقدس انقلاب اسلامی دانست .

 سردار دوستعلی جلیلیان فرمانده انتظامی استان گفت: تحقق این امر مستلزم همکاری ادارات دولتی، مشارکت اقشار مردم با پلیس است و باید هشدار‌های انتظامی کاربردی شده و به آموزش‌های همگانی در جوامع هدف در پیشگیری از سرقت توجه جدی شود.

این مقام ارشد انتظامی داشت: تعامل و هماهنگی فرمانداری با پلیس، موجب افزایش ضریب امنیتی در جامعه می‌شود و امنیت یکی از ارکان اساسی بقاء و پایداری هر جامعه‌ای است.

دکتر " دٌرازهی" فرماندار شهرستان مهرستان در این دیدار، ضمن تقدیر از تلاش‌های شبانه روزی مجموعه انتظامی و با بیان اینکه امنیت و نظم، لازمه فعالیت اجتماعی است، اظهار داشت: پلیس یکی از مهمترین سازمان‌ها و تشکیلاتی است که مسئولیت برقراری نظم و امنیت را در جامعه بر عهده دارد و تحقق امنیت در ابعاد گوناگون در جامعه ارتباط مستقیم با حضور و عملکرد این سازمان دارد.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه پلیس بیشترین ارتباط را با قشر‌های مختلف مردم دارد، یادآور شد: اقدامات موفقیت آمیز و حضور مقتدرانه پلیس در مأموریت‌های مختلف، از جمله پیشگیری از جرائم و آسیب‌های اجتماعی سطح جامعه افتخاری است که تنها در سایه الطاف الهی و اخلاص این مجموعه پرتلاش رقم خورده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.