سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توزیع هزار بسته معیشتی میان نیازمندان شوش

 رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) شوش با اشاره به مرحله نخست طرح اطعام مهدوی در این شهرستان گفت: هزار بسته معیشتی به ارزش ۶ میلیارد ریال بین خانواده‌های نیازمند زیرپوشش کمیته امداد این شهرستان توزیع شد.

غلامحسین نظری رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) شوش  می‌گوید: همزمان با ماه مبارک رمضان در نخستین رزمایش توزیع سبد‌های غذایی برای نیمی از خانواده‌های نیازمند این شهرستان سبد معیشتی تهیه و توزیع شد.

او ادامه داد: هر سبد غذایی شامل برنج، روغن، عدس، ماکارونی و رب گوجه است که هزینه این سبد‌ها با مشارکت ناحیه مقاومت بسیج شوش، خیران و نیکوکاران و برخی شرکت‌های بخش خصوصی این شهرستان تامین شد.

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) شوش گفت: تهیه هزار بسته معیشتی دیگر برای خانوار‌های نیازمند باقیمانده نیز در دستور کار است تا با کمک خیران و مردم نوع دوست شوش تا پایان ماه مبارک رمضان این اقلام خریداری و بین نیازمندان شهرستان توزیع شود.

آقای نظری  همچنین با اشاره به اجرای طرح اطعام ایتام از ابتدای ماه مبارک رمضان در این شهرستان افزود: تاکنون سه هزار پرس غذای گرم بین خانواده‌های نیازمند این شهرستان توزیع و تا پایان ماه رمضان نیز سه هزار پرس غذای گرم دیگر بین این خانوار‌ها توزیع می‌شود.

۲ هزار خانواده مددجو، زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان شوش قرار دارد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.