مدیرکل کمیته امداد خوزستان گفت: هزار و ۶۰۰ خانواده به دلیل زندانی بودن سرپرست، تحت حمایت هستند و از خدمات کمیته امداد بهره‌مند می‌شوند.

جمال شیبه مدیرکل کمیته امداد خوزستان گفت: بیش از یک هزار و ۶۰۰ بسته معیشتی به ارزش ۲۰ میلیارد ریال با همکاری سازمان زندان ها، خیرین در اختیار خانواده زندانیان استان خوزستان قرار گرفت.

او می‌گوید: در شرایط فعلی هزار و ۶۰۰ خانواده زندانی در استان تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند، همه این افراد از مجموع خدمات در قالب معیشت، اشتغال، کمک هزینه تحصیلی، مشاوره و ... متناسب با نیازشان بهره‌مند هستند.

به گفته او کمیته امداد خوزستان آمادگی دارد تا زندانیان را با ارائه آموزش‌های مهارتی به سمت اشتغال زایی و ایجاد درآمد هدایت کند چراکه اشتغال زایی و توانمند سازی، مانع بازگشت زندانی به زندان است.

شیبه گفت: تلاش می‌کنیم زمینه اشتغال افراد تحت حمایت را فراهم کنیم تا بتوانند با اتکاء به توانایی‌های خود زندگی شایسته‌ای داشته باشند.

این مقام مسئول می گوید: هدف ما از همکاری و تعامل با دستگاه قضایی، جلوگیری از آسیب به خانواده‌های زندانیان است .

او گفت: در راستای افزایش اثربخشی خدمات معاونت حمایت و سلامت به خانواده زندانی با سازمان زندان‌ها و انجمن حمایت زندانیان اقدامات تأمینی و تربیتی همکاری و تعامل مناسبی داریم.

مدیرکل کمیته امداد خوزستان گفت: خانواده‌های نیازمند می‌توانند با ورود به سامانه سها، اطلاعات خود را وارد کرده و کمیته امداد براساس استعلام صورت گرفته به هر خانواده‌ای که نیازمند کمک باشد خدمات ارائه می‌کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.