سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کاهش حدود ۴۰ درصدی آمار تلفات جاده ای در کرمان

استاندار کرمان گفت: امسال حدود ۴۰ درصد آمار تلفات جاده‌ای در سطح استان کرمان کاهش پیدا کرد.

 آیین اختتامیه بیست و سومین طرح ملی خدمات بشردوستانه نوروزی جمعیت هلال‌احمر استان کرمان عصر امروز با حضور محمدمهدی فداکار استاندار کرمان در محل پایگاه امدادی پشتیبانی جنوب شرق مرکز کنترل و هماهنگی عملیات اضطراری جمعیت هلال احمر استان کرمان برگزار شد. 

محمدمهدی فداکار، استاندار کرمان در این مراسم با تشکر از زحمات هلال‌احمر در ایام عید نوروز امسال گفت: کرمان امسال در استقبال از مسافران نوروزی بسیار خوش درخشید.

او با اشاره به اینکه حضور فراجا در جاده‌های استان کرمان به کمک سایر دستگاه‌های استان باعث شد که شاهد کاهش حوادث جاده‌ای باشیم، گفت: امسال با افزایش حدود ۲۰ درصدی سفر در سطح استان کرمان همراه بودیم.

استاندار کرمان با بیان اینکه امسال حدود ۴۰ درصد آمار تلفات جاده‌ای در سطح استان کرمان کاهش پیدا کرد، بیان داشت: هلال‌احمر حضور به موقع در حوادث داشت و در ایام نوروز خوش درخشید. 

او تصریح کرد: در سیل جنوب نیز با حضور به موقع هم امدادرسانی خوب انجام  گرفت و هم اجساد ۳ نفر مفقودی ناشی از سیل پیدا شدند.

استاندار کرمان بیان کرد: از زحمات تمام اعضای ستاد تسهیل سفرهای نوروزی در استان کرمان، از جمله: میراث فرهنگی، پلیس، هلال‌احمر، اورژانس، راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و فرمانداری‌ها تشکر می‌کنم که خدمات بسیار خوبی به مسافران ارائه دادند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.