سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انفجار واحد مسکونی در زاهدان خسارت جانی نداشت

سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زاهدان گفت: عصر امروز انفجار یک واحد مسکونی در زاهدان خسارت جانی نداشته است.

 روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زاهدان؛ ابراهیم شهریاری رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زاهدان  اظهارداشت:  ساعت ۱۵:۱۳ عصر امروز، ریزش آوار یک واحد مسکونی توسط شهروندان به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی زاهدان گزارش و ستاد فرماندهی و مرکز کنترل عملیات بی درنگ دو تیم امداد و نجات به محل حادثه واقع در خیابان امیرالمومنین یک اعزام نمود.

 ابراهیم شهریاری   گفت: آتش‌نشانان در حداقل زمان ممکن به محل حادثه رسیدند و مشاهده کردند که یک منزل مسکونی دچار حادثه و در اثر انفجار گاز به صورت کامل تخریب شده است‌.

 شهریاری بیان نمود؛ آتش نشانان به محض رسیدن به دو تیم تقسیم شده، تیم اول در جستجوی مصدومین احتمالی و همزمان تیم دوم شروع به آوار برداری و ایمن سازی محل حادثه  کردند.

 رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زاهدان اظهار داشت؛ خوشبختانه این حادثه هیچ گونه مصدومی نداشته و آتش نشانان با همیاری تیم هایی از فرمانداری، شهرداری، هلال احمر، اداره گاز و اداره برق زاهدان پس از ایمن سازی محل حادثه و بیش از ۳ ساعت عملیات آواربرداری به ماموریت خود پایان دادند.

 ابراهیم شهریاری خاطر نشان کرد علت این حادثه توسط کارشناسان سازمان آتش نشانی زاهدان در دست بررسی است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.